کد خبر : 1940623 | 08 خرداد 1402 ساعت 18:01 | 41K بازدید | 7 دیدگاه

72 ساعت سرنوشت‌ساز در باشگاه مهم صنعتی

باشگاه ذوب‌آهن به زودی تصمیم نهایی خود در مورد سرمربی را اعلام خواهد کرد.

72 ساعت سرنوشت‌ساز در باشگاه مهم صنعتی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها باشگاه ذوب‌آهن محل جلسات و بررسی اعضای هیئت مدیره برای سرنوشت این باشگاه است اما به نظر می‌رسد مدیرعامل کارخانه، مهدی کوهی، فرد اصلی تصمیم‌گیر درباره این باشگاه است.

سبزپوشان اصفهانی که در دو فصل اخیر ثبات ویژه داشته و با رتبه تک رقمی به کار خود پایان داده‌اند، حالا گزینه‌های متعددی را روی میز خود می‌بینند و در حال بررسی این نفرات هستند. یکی از آنها قاسم حدادی‌فر است که فصل گذشته مربیگری را در کنار تارتار آغاز کرد و به نظر می‌رسد حالا جدی‌ترین گزینه مدیران کارخانه هم محسوب می‌شود.

در دو سال اخیر تارتار توانسته سبزها را از کابوس سقوط سالیان اخیر دور و رتبه تک رقمی ذوب‌آهن را حفظ کند و بدر روزهای اخیر نیز مورد حمایت علیرضا احسانی، مدیرعامل ذوب‌آهن، قرار گرفت. او به نظر می‌رسد ترجیح می‌دهد کارش را در ذوب‌آهن ادامه دهد و ثمره دو فصل باثبات را بچیند اما مشخص نیست که مدیران باشگاه نیز همین تصمیم را داشته باشند یا خیر.

1856080

احتمالا در 72 ساعت آینده سرنوشت این باشگاه مهم فوتبال ایران که علاوه بر قدمت و افتخار، هواداران قابل توجهی هم دارد مشخص خواهد شد و باید دید در نهایت آن‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها