کد خبر : 1940682 | 08 خرداد 1402 ساعت 14:57 | 45.5K بازدید | 24 دیدگاه

صبوری: آرزو می‌کنم هیچ فوتبالیستی این حال را تجربه نکند؛

ماجرای گل سوم پرسپولیس و خوشحالی در کرمان!

هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.

ماجرای گل سوم پرسپولیس و خوشحالی در کرمان!

محمد صبوری بازیکن 23 ساله تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌پگویی با خبرنگار "ورزش ‌سه"، درباره سقوط این تیم با شکست مقابل سپاهان در هفته پایانی گفت: ما برای بردن به این مسابقه وارد شده بودیم. در بازی‌های خانگی خیلی خوب بودیم. اکثر بازی‌‌‌ها جلو بودیم و خودمان عقب افتادیم. بازی با نساجی بردیم. بازی با فولاد عالی بودیم. بازی با تراکتور عالی بودیم و حتی پرسپولیس را هم خیلی اذیت کردیم. مقابل سپاهان هم به نظرم خیلی خوب بودیم و اگر از موقعیت‌هایمان پیش از گل سپاهان بهتر استفاده می‌کردیم، روند بازی عوض می‌شد. متاسفانه گل نزدیم و تجربه آنها به ما غلبه کرد و با شوت میلاد زکی‌پور روند بازی کلا عوض شد.

او سپس در واکنش به این سوال که چرا اختلاف امتیاز بالای مس کرمان با صنعت نفت آبادان در هفته‌های پایانی از دست رفت، بیان کرد: به قول آقا فرزاد همان هشت امتیاز ما را شل کرد. بعد هم بازی نفت به آبادان رفتیم که در بازی رو در رو مقابل این تیم با نتیجه 2 بر 1 بازی را باختیم. اما نکته این مسابقه پنالتی‌ای بود که برای آبادانی‌ها گرفته شد و قبل از آن برای ما گرفته نشد. شاید اگر دقیقه 63 پنالتی برای ما گرفته می‌شد، شرایط عوض می‌شد و دو سه هفته زودتر ماندن ما در لیگ قطعی می‌شد. بعد از این مسابقه خیلی روحیه آنها برگشت. برایشان پاداش و اتفاقات خوبی را در نظر گرفته بودند، که برای ما اینطور نبود. در دو سه هفته آخر برای ما پاداش در نظر گرفتند، که دیگر به نظر دیر شده بود.
صبوری در واکنش به این سوال که سال آینده در کرمان خواهد ماند یا خیر، گفت: من پارسال چون زیر 23 بودم و سربازی‌ام تمام شد، به کرمان رفتم و خود آقا فرزاد بازی من را دید و سه ساله قرارداد بستم. هنوز دو سال قرارداد دارم ولی هدفم این است که در لیگ برتر بازی کنم و بازی می‌کنم. فعلا منتظر هستم تا ببینیم سرمربی مس کرمان چه کسی می‌شود، تا با او صحبت کنم و به امید خدا به لیگ برتر بروم.

1881131

سوال بعدی از صبوری واکنش‌های عجیب هواداران مس کرمان در مصاف با سپاهان بود که پس از گل سوم پرسپولیس به شدت خوشحال شدند، تا جایی که بازیکنان مس کرمان در زمین و همین‌طور نیمکت نشینان این تیم فکر کردند که گل گهر در سیرجان مقابل آبادان گلزنی کرده است. صبوری در واکنش به این موضوع گفت: داستان هواداران از زمانی شروع شد که با پرسپولیس بازی داشتیم. ورزشگاه پر شده بود. گل اول را که خوردیم، من خیلی متوجه نشدم، اما گل دوم را که خوردیم مهیار زحمتکش به من گفت انگار از آنجا هم خوشحالی می‌کنند. بازی با رفسنجان خیلی طرفدار نداشتیم. بازی با تراکتور حیا کن رها کن گفتند و به کاپیتان تیم که خیلی زحمت کشیده، فحش دادند. اوج کارشان هم در بازی آخر بود که ما یک هیچ عقب بودیم و دقیقه 70 بود که دیدیم ورزشگاه کلا خوشحال شد. من خودم گفتم گل گهر به صنعت نفت گل زده، اما انگار پرسپولیس سومی را به نساجی را زده بود و این را از نیمکت فهمیدیم. همانجا خودم ناامید شدم. به قول آقا ما فقط 100 هوادار واقعی داشتیم و همانجا این موضوع برایمان ثابت شد.

از بازیکن جوان مس کرمان درباره حس و حالش پس از سقوط پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت: واقعا اصلا فکر نمی‌کردیم سقوط کنیم. تیم قوی‌ای داشتیم و به ویژه نیم فصل دوم عالی بودیم. اوج کار همان باخت به صنعت  نفت در آبادان بودیم. باختن اصلا احساس خوبی نیست. خودم باید قوی‌تر برگردم. حتما جایی از کار مشکل داشته و باید بیشتر تمرین کنم که دیگر این اتفاق رخ ندهد. بعد از بازی جو رختکن خیلی بد بود. آرزو می‌کنم برای هیچ فوتبالیستی این اتفاق رخ ندهد. وقتی می‎‌بازی و می‎‌خواهی به رختکن بروی .. واقعا جو بسیار بدی است.
بازیکن 23 ساله مس کرمان درباره عملکرد فرزاد حسین‌خانی گفت: خب فرزاد حسین‌خانی دشمن زیاد داشت و به خصوص در چند هفته پایانی خیلی تیم از سوی برخی هواداران تحت فشار قرار گرفت و درنهایت هم متاسفانه به هدفشان رسیدند.

دیدگاه‌ها