کد خبر : 1940691 | 08 خرداد 1402 ساعت 15:38 | 31.2K بازدید | 34 دیدگاه

لالیگا چراغ سبز نشان می‌دهد؟

10 روز سرنوشت‌ساز در انتظار مسی و بارسلونا

متئو آلمانی تایید کرد که یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا در مورد امکان سنجی اقتصادی بارسلونا که در بازگشت لیونل مسی اهمیت بالایی دارد، اعلام خواهد شد.

10 روز سرنوشت‌ساز در انتظار مسی و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود پس از جلسه دو هفته پیش مدیران لالیگا، این نهاد رسماً تصویب طرح امکان‌سنجی اقتصادی ارائه شده را به باشگاه بارسلونا ابلاغ کند ولی این اتفاق رخ نداد. در این طرح، باشگاه بارسلونا جزئیاتی را ارائه داده است که در دو سال پیش رو 200 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد. این یا از طریق فروش بازیکن یا از طریق کاهش هزینه‌ها خواهد بود.

1878821

بارسلونا در انتظار چراغ سبز لالیگاست تا بتواند اهداف نقل و انتقالاتی‌اش به خصوص جذب لیونل مسی و نیز ثبت قراردادهای جدید چند بازیکن خود از جمله گاوی و بالده را نهایی کند.

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، در مصاحبه جدید خود و در مورد زمان اعلام رای لالیگا گفت: «جدایی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به ما از لحاظ فرپلی مالی کمک زیادی خواهد کرد ولی همچنان باید منتظر چراغ سبز لالیگا باشیم. فکر می کنم یک هفته تا 10 روز دیگر رای لالیگا اعلام خواهد شد و سپس شفاف‌تر می‌توان در مورد جذب بازیکن و ثبت قراردادها حرف زد.»

1879455

آلِمانی ادامه داد: «چراغ سبز لالیگا به فاکتورهای زیادی بستگی دارد ولی از طرف خودمان می گویم که هر کاری نیاز بوده انجام داده ایم. از هزینه های اضافی جلوگیری شده، برخی بازیکنان با دستمزد بالا در پایان فصل خواهند رفت و صرفه‌جویی اقتصادی در بالاترین حد خودش بوده است. ببینیم چه خواهد شد.»

او در مورد احتمال حضور مسی در مراسم خداحافظی بوسکتس (چهارشنبه) گفت: «نمی دانم و این در کنترل من نیست. مسی هنوز بازیکن پی اس جی است و مشغولیت‌های خودش را دارد.»

دیدگاه‌ها