کد خبر : 1940705 | 08 خرداد 1402 ساعت 16:08 | 42K بازدید | 3 دیدگاه

رضوانی: اجازه نمی دهیم بازیکن سالاری باب شود

اولین واکنش به انصراف 8 بازیکن از تیم ملی

رییس فدراسیون شنا می گوید اعلام انصراف 8 بازیکن از تیم ملی تاثیری روی تصمیم فدراسیون در خصوص کادرفنی نخواهد داشت.

اولین واکنش به انصراف 8 بازیکن از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی واترپلو یکی از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو به شمار می رود، تعدادی از ملی پوشان این رشته در فضای مجازی به تصمیمات فدراسیون اعتراض کرده و در خصوص استفاده از کادرفنی ایرانی خواهان تجدیدنظر شدند. البته این بازیکنان اعلام کرده اند که از اردوی تیم ملی جهت شرکت در بازی های آسیایی انصراف می دهند؛ موضوعی که باعث شد با رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تماس بگیریم.

محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با انصراف 8 بازیکن ملی پوش در فضای مجازی گفت: "یکی از این نفرات متنی را روی اینستاگرام خودش قرار داده و متاسفانه بقیه از روی او برداشته اند. اصلا برخی از این بازیکنان از ماجرا خبر نداشتند! برخی از رسانه ها هم با استناد به اینستاگرام خبر انصراف بازیکنان را منتشر کرده اند. من با این بازیکنان صحبت کردم و خواسته آن ها این بود که چیریچ به تیم ملی برگردد. نباید به این فضا دامن بزنیم."

وی در خصوص واکنش فدراسیون شنا به این اقدام عنوان کرد: "خیلی ها زنگ زدند و در فضای مجازی مطالبی را قرار دادند، اما 100 نفر دیگر هم زنگ بزنند، نه تصمیم ما تغییر می کند و نه اجازه می دهیم بازیکن سالاری باب شود. کمیته فنی نشست برگزار کرده و در خصوص سرمربی تصمیم گیری کرده است. من همچنان با همان صلابت می گویم که ما به دنبال فینالیست شدن در بازی های آسیایی هستیم."

رضوانی در پاسخ به این سوال که تصمیم فدراسیون در قبال این 8 ملی پوش چیست، گفت: "با هماهنگی سرمربی این 8 بازیکن اجازه حضور در اردوی تیم ملی را دارند و درهای تیم ملی به روی آن ها باز است. این کارها احساسی است و امیدوارم زودتر به اشتباهشان پی ببرند. اگر هم روال فعلی ادامه پیدا کند، از طریق کمیته انضباطی و وزارت ورزش این ماجرا پیگیری خواهد شد."

دیدگاه‌ها