کد خبر : 1940711 | 08 خرداد 1402 ساعت 16:34 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از قرعه سه ملی پوش تکواندوی ایران

پس از قرعه کشی انجام شده، سه ملی پوش تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.

رونمایی از قرعه سه ملی پوش تکواندوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان تا 14 خرداد ماه با حضور 949 تکواندوکار در 16 وزن (8 وزن بانوان + 8 وزن آقایان) برگزار شده و تا روز 14 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

در روز دوم(فردا)، مسابقات در اوزان 67- و 73- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم آقایان پیگیری می شود که «زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل» و «علیرضا حسین پور» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در روز دوم  پیکارها خواهند بود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در وزن 67- کیلوگرم 48 تکواندوکار حاضر هستند، ابتدا زینب اسماعیلی «سوبیر جونووا» از ازبکستان رو به رو شود و در صورت برتری حریف «میلنا تیتونلی» حریف عنواندار از کشور برزیل خواهد شد. در سمت جدول اسماعیلی «آیا شهاتا» از مصر و «فریدا عزیزوا» تکواندوکار صاحب عنوان از کشور میزبان دیده می شود.

1881162

در وزن 73- کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل با حضور 33 تکواندوکاردر وزن خود ابتدا «سیمراگلیا» از ایتالیا را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار مونته نگرو و کره جنوبی دیدار می کند. دابین لی از کره جنوبی یکی از پر افتختارترین تکواندوکاران سنگین وزن جهان به حساب می آید. در سمت جدول پوراسماعیل «نادیکا بوزانیچ» از صربستان حضور دارد.

در وزن 58- کیلوگرم 71 تکواندوکار ثبت نام کرده اند، علیرضا حسین پور «وینسنته پیزارو» از شیلی را پیش رو دارد. از طرفی اگر حسین پور برنده شود باید به دیدار برنده نماینده پناهندگان و کامرون و یا ایتالیا دیدار می کند. «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده مدال طلای المپیک توکیو 2020 و قهرمانی جهان 2022 مکزیک است.

دیدگاه‌ها