کد خبر : 1940724 | 08 خرداد 1402 ساعت 17:45 | 28.2K بازدید | 14 دیدگاه

توافق نهایی برای تمدید

به زودی، خبر خوش بارسلونا در مورد ژاوی

تمام کارهای لازم برای تمدید قرارداد ژاوی انجام شده و به زودی باشگاه رسما خبر تمدید دو ساله او را اعلام خواهد کرد.

به زودی، خبر خوش بارسلونا در مورد ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات تمدید قرارداد بارسلونا و ژاوی وارد فاز نهایی خود شده و به زودی خبر تمدید تا 2026 مربی کاتالان اعلام خواهد شد. دو ماه پیش بود که خوان لاپورتا خبر از شروع مذاکرات داد و به نظر همه چیز خوب پیش می رود. علی‌رغم شایعاتی مبنی بر تقاضای مالی بالای ژاوی از مدیریت و اینکه دستمزدش باید سه برابر شود، او اخیرا در یکی از نشست‌های خبری خود تاکید کرد که هرگز برای باشگاه مشکلی ایجاد نخواهد کرد و مسائل مالی در اولویت او نیستند.

1877943

اسپورت امروز نوشت که ژاوی اصرار دارد قبل از شروع نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد رسمی شود. به او پیشنهادی دو ساله با افزایش دستمزد پیشنهاد شده و تنها گفت و گو بر سر برخی جزئیات اندک باقی مانده است. اسپورت تمدید ژاوی را قریب‌الوقوع می‌داند و اینکه جزئیات باقیمانده مانعی بر سر راه توافق نیست.

1856060

ژاوی در دومین فصل حضورش روی نیمکت بارسا توانست این تیم را قهرمان سوپرجام اسپانیا و لالیگا کند. هدف بعدی او ساختن تیمی قدرتمند برای اعاده حیثیت در لیگ قهرمانان است. بارسا با او در دو سال گذشته نتوانسته از دور گروهی صعود کند و در لیگ اروپا نیز راه به جایی نبرده است.

دیدگاه‌ها