کد خبر : 1940733 | 08 خرداد 1402 ساعت 18:10 | 14.1K بازدید | 17 دیدگاه

گزارش: هرج و مرج در بایرن -پروژه‌ها روی هواست!

با برکناری مدیران بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا، هرج و مرج بر باشگاه حاکم شده و برنامه‌های تیم برای فصل نقل و انتقالات روی هواست.

گزارش: هرج و مرج در بایرن -پروژه‌ها روی هواست!

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح‌حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی بایرن مونیخ پروژه‌های متعددی را پیش می‌برد که برنامه‌ریزی برای تمدید قرارداد بازیکنان و خرید ستاره‌های جدید برای تقویت تیم از آن جمله بودند.

حالا که بایرن بعد از پایان فصل، با وجود قهرمانی تیم، صالح‌حمیدزیچ را اخراج کرده، معلوم نیست که پروژه‌هایی که او شروع کرده، چه سرانجامی خواهند داشت. برای نمونه، یکی از اقدامات او مذاکره با آلفونسو دیویس و لوکاس هرناندز بود.

گفته می‌شود مذاکره با این دو بازیکن و نماینده‌های آنها مراحل پیشرفته خود را طی می‌کرد که با اخراج صالح‌حمیدزیچ همه چیز نیمه‌تمام مانده است. در بازاری که تیم‌های بزرگ برای ستاره‌های یکدیگر کمین کرده‌اند، مدیران جدید بایرن باید هرچه زودتر تکلیف تمدید قرارداد با این دو بازیکن را مشخص کنند.

ندال هوسه، ایجنت دیویس گفت: «دوره پر هرج و مرجی در بایرن است. نمی‌دانم چه می‌گذرد و با کی باید حرف بزنم. به نظر می‌رسد درباره مسیری که باشگاه باید طی کند، بی‌ثباتی و عدم قطعیت زیاد است. شاید بهتر است تا 2024 صبر کنیم و ببینیم اوضاع در باشگاه چطور پیش می‌رود و بعد سراغ قرارداد جدید برویم.»

1881199

یک منبع آگاه همچنین گفته، صالح‌حمیدزیچ سبک و کیفیت بازی هری کین و دکلان رایس را تحسین می‌کرد و به طور جدی به دنبال خرید این دو بازیکن بود تا به ترتیب، خط حمله و خط میانی تیم را تقویت کند.

حالا معلوم نیست مدیران جدید بایرن چنین اعتقادی داشته باشند و مونیخی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی باز هم به دنبال خرید این دو ستاره لیگ برتر باشند. خرید قبلی بایرن از لیگ برتر برای تقویت خط حمله موفق نبود و مانه نتوانست در مونیخ بدرخشد. حالا باید دید، مدیران جدید تیم دوباره سراغ لیگ برتر خواهند رفت یا نه.

در این بین یک چیز قطعی است. باشگاه ژوائو کانسلو را نمی‌خواهد و قرارداد قرضی او را دایمی نمی‌کند. این مساله به خود بازیکن هم گفته شده است.

دیدگاه‌ها