کد خبر : 1940769 | 08 خرداد 1402 ساعت 21:17 | 148K بازدید | 72 دیدگاه

ما یک تیم یتیم هستیم؛

طوفان موسوی: حمله به دربی، فوتبال و بقیه!

کاپیتان تیم ملی والیبال امروز یک مصاحبه جنجالی انجام داد.

طوفان موسوی: حمله به دربی، فوتبال و بقیه!

 به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی ایران امروز (دوشنبه هشتم خرداد) آخرین تمرین خود را پشت سر گذاشت و این تمرین با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: حدود 45 روز است که تمرین می‌کنیم و در ترکیه دو بازی تدارکاتی انجام دادیم. بچه‌ها تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند و بدن‌ها حدودا آماده است. البته در شرایط مسابقه قرار داشتن خیلی مهم است. لیگ ما خیلی زود تمام شد. لیگ‌های دنیا تازه دو هفته است، تمام شده‌اند ولی لیگ ما نزدیک سه ماه است که تمام شده و این در بازی‌های اول به ما ضربه می‌زند.

وی ادامه داد: در نهایت باید تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم و غایب داریم. والیبال ما مثل لهستان نیست که 25 بازیکن سطح اول داشته باشیم. میلاد، مجرد و مسعود غلامی نیستند. میثم هنوز شانه‌اش مشکل دارد و نمی‌تواند صد درصدی کار کند. شاید او را از هفته‌های بعد داشته باشیم.

ویدئو: 302189

موسوی افزود: همیشه گفته‌ام که نباید دنبال بهانه باشیم ولی شرایط سخت است و می‌توان گفت که تیم‌مان یتیم است. تیمی هستیم و فدراسیونی و یک گوشه‌ای بدون سر و صدا تمرین می‌کنیم. هیچ‌کس نمی‌گوید کجایید و چه کار می‌کنید. هیچ حمایتی از طرف هیچ احدی نشده است. فقط خود فدراسیون و اسپانسرش است که کارها را جلو می‌برد. بارها و بارها در مورد پروازها حرف زدیم. ما باید اول به ژاپن برویم که خودش راهی طولانی دارد. بعد هم باید به هلند و آمریکا برویم. پروازها همه طولانی هستند و بچه‌ها هم همه بالای دو متر قد دارند. در پرواز اکونومی همه آسیب می‌بینیم و هر چه رشته بودیم پنبه می‌شود. امیدوارم از بیرون فدراسیون کمک شود که حداقل مشکل مالی نداشته باشیم. فدراسیون والیبالی که این همه مردم پیگیرش هستند نباید مشکل مالی داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان اظهار کرد: کل ورزش کشورمان محدود به این شده که دربی و فینال جام حذفی چه زمانی است و این که تیم‌های صدر و قعر جدول چه زمانی بازی می‌کنند. قدیم هم اینطوری بود ولی به این شدت نبود. مسئولان باید فکر کنند که ورزش کشور فقط فوتبال نیست. می‌دانم بحث فوتبال جداست و این ورزش یک صنعت است. فوتبال مورد علاقه مردم است ولی مسئولان کشور نباید تا این حد تبعیض قائل شوند که یک تیمی تا این حد تنها باشد.

وی افزود: من حتی یک نفر از وزارت و کمیته ملی المپیک ندیدم که در این 50 روز بیاید و به ما سر بزند. قدیم‌ها یک بدرقه‌ای می‌گذاشتند اما حالا دیگر هیچ چیز نیست. انشالله بتوانیم نتیجه بگیریم که عکس یادگاری‌اش را می‌گیرند و اگر هم نه که بد و بیراهش را بازیکنان می‌خورند.

دیدگاه‌ها