کد خبر : 1940778 | 08 خرداد 1402 ساعت 22:21 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

امکانات ویژه برای فوتبالیست‌های خوزستان

اولین مرکز غربالگری در شهرستان‌ها برای فوتبالیست‌های لیگ دو و پایین‌تر در اهواز راه‌اندازی شد.

امکانات ویژه برای فوتبالیست‌های خوزستان

به گزارش "ورزش سه"،  برای نخستین بار در منطقه جنوب با حضور زهره هراتیان، رئیس ایفمارک و محمدرضا کشوری‌فرد، رئیس سازمان لیگ فوتبال، مرکز پایلوت غربالگیری فوتبالیست‌ها در شهرستان اهواز راه‌اندازی شد.

این کلینیک با متراژ ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در منطقه گلستان اهواز دارای امکاناتی نظیر استخر کامل آب درمانی، الکتروتراپی، لیزر درمانی و اسکنر، ارتوپدی و نرولوژی، باشگاه بدنسازی و دستگاه‌های ماساژ است.

زهره هراتیان، رئیس ایفمارک درباره راه‌اندازی این مرکز درمانی در اهواز گفت: بنابر درخواست هیئت فوتبال استان خوزستان برای بازدید از کلینیک پزشکی که دارای بخش‌های مختلف جهت ارائه خدمات پزشکی به جامعه فوتبال است، در استان خوزستان حضور پیدا کردیم که مقرر شد بخش‌های مهم قلب و عروق طبق پروتکل‌های ایفمارک را در اختیار این کلینیک قرار دهیم.

1754895

او یادآور شد: این نخستین مرکز پایلوت غربالگیری فوتبالیست‌ها در منطقه جنوب برای خدمات‌دهی به ورزشکاران در لیگ‌های دسته دوم، دسته سوم و به پایین است که فوتبالیست‌های آقایان و بانوان می‌توانند به این مرکز مراجعه نمایند و ظرفیت برگزاری کنگره‌ها و دوره‌های آموزشی نیز در آن وجود دارد.

رئیس ایفمارک اضافه کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این کلینیک برای نخستین بار طرح آموزشی مبارزه با دوپینگ آفلاین را برای تمام فوتبالیست‌های آماتور و حرفه‌ای برگزار نماید.

دیدگاه‌ها