کد خبر : 1940782 | 08 خرداد 1402 ساعت 22:51 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

خط و نشان پاسور تیم‌ ملی برای رقبای قدرتمند ایران

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه جوان‌ها و توصیه‌های «سید» که به تیم اضافه شده، کمک می‌کند، روند رو به رشدی داشته باشیم.

خط و نشان پاسور تیم‌ ملی برای رقبای قدرتمند ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی ایران امروز (دوشنبه هشتم خرداد) آخرین تمرین خود را پشت سر گذاشت و این تمرین با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

محمدطاهر وادی در جمع خبرنگاران گفت: تمریناتمان را به خوبی شروع کردیم. از نظر آمادگی بدنی نسبت به سال گذشته یک قدم جلو هستیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم. انگیزه جوان‌ها و توصیه‌های «سید» که به تیم اضافه شده، کمک می‌کند، روند رو به رشدی داشته باشیم.

وادی افزود: تجربه نشان داده تیم ایران مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کند و تلاش می‌کنیم تا لیگ ملت‌ها را با پیروزی شروع کنیم.

1755775

پاسور تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا دو ماه است که تمرین می‌کنیم اما هیچ کدام از مسئولان عالی رتبه کشوری سری به ما نزدند. این تیم مسابقات لیگ ملت‌ها را پیش ‌رو دارد و بعد از آن رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار می‌شود. تیم ملی به حمایت بیشتری احتیاج دارد. فقط دکتر داورزنی سر تمرین می‌آید و ایشان هم با بودجه محدود فدراسیون تمام تلاششان را انجام می‌دهند. ما باید سفرهای طولانی به ژاپن، هلند و آمریکا داشته باشیم و سوار شدن بازیکن د‌و متری به هواپیمای اکونومی به بازیکن بسیار فشار می‌آورد و زمان زیادی می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. اگر مسئولان بتوانند کمک کنند تا پروازها بیزنس باشد بسیار کمک کننده است.

دیدگاه‌ها