کد خبر : 1940789 | 08 خرداد 1402 ساعت 23:27 | 25.2K بازدید | 25 دیدگاه

طعنه به بازیکن خارجی نساجی؛

تیم آسیایی را بکوبید و از نو بسازید!

نساجی مازندران نمی‌تواند با این تیم سرنوشت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

تیم آسیایی را بکوبید و از نو بسازید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در فصل اخیر لیگ برتر نمایش ضعیفی داشت و علاوه بر اینکه در ۱۶ مسابقه پیاپی و منتهی به پایان فصل لیگ برتر نتوانست حتی یک برد به دست بیاورد و شرایط بحرانی سپری کرد، وداع تلخی هم با جام حذفی داشت و چهار گل وارد دروازه این تیم شد تا قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها به بدترین شکل فصل را تمام کند.

نساجی مازندران که در فصل اخیر لیگ برتر دو سرمربی (حمید مطهری و کارلوس هرناندس) را روی نیمکت داشت، در نهایت فصل را با ۲۶ امتیاز در ۳۰ مسابقه و حضور در رتبه سیزدهم جدول به پایان رساند و جام حذفی را هم به شکل بدی تمام کرد که این مسئله مورد انتقاد کارشناسان بود و امشب هم محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.

میثاقی با اشاره به عدم نتیجه‌گیری نساجی در فصل اخیر و عملکرد ضعیف این تیم که حتی تغییر سرمربی هم داشتند، اشاره کرد: هرناندس مثل یورگن کلوپ آمد ولی به شکل دیگری رفت. باید باشگا نساجی این تیم را بکوبد و از نو بسازد.

این مجری اضافه کرد: آداما نیان با صفر گل زده و صفر پاس گل به نساجی آمد و فصل را تمام کرد. نماینده ایران باید چهره متفاوتی در آسیا داشته باشد، نه اینطور کار کند. هم نفرات، هم فرم مدل بازی نساجی را می‌توان نقد کرد و ما به خاطر اینکه این تیم نماینده ایران در آسیاست، نگران آن هستیم.

دیدگاه‌ها