کد خبر : 1940839 | 09 خرداد 1402 ساعت 09:17 | 44.3K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌هاخ: دخیا می‌ماند اما شماره یک من نیست

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد اما تضمینی برای جایگاهش وجود ندارد.

تن‌هاخ: دخیا می‌ماند اما شماره یک من نیست

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات فردی در طول چند سال به یکی از معضلات جدی دخیا در دروازه منچستریونایتد تبدیل شده است. 

او در این فصل موفق شد بیشترین تعداد کلین شیت را در ترکیب شیاطین سرخ به ثبت برساند و جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند اما همچنان این موضوع موفقیتش را تحت الشعاع قرار داد. 

بالا رفتن و ناتوانی او در بازی با پا باعث شده که ابهامات بسیاری درباره آینده او در اولدترافورد به وجود بیاید و این موضوعی است که تن‌هاخ هم به آن اشاره کرده است. 

1880917

سرمربی منچستریونایتد در این باره گفت: «بازی با پای خوب چیزی نیست که فقط من بخواهم، این مسئله فوتبال تراز اول در این روزها است. اگر شما به بازی بزرگترین تیم‌ها نگاه کنید، می‌بینید که توانایی بازی از دفاع و استفاده از دروازه‌بان به عنوان یک یار کمکی در دفاع بسیار مهم است. در غیر این صورت حریف به سادگی می‌تواند شما را تحت فشار قرار دهد. 

دخیا باید پیشرفت کند. او در چند بازی نشان داد که رو به جلو حرکت می‌کند. او فصل آینده هم با ما خواهد بود اما من نمی‌گویم که او همیشه شماره یک من است چون در باشگاهی مانند یونایتد رقابت باید در تمامی پست‌ها وجود داشته باشد. شما نمی‌توانید با 11 بازیکن کار کنید. این غیرممکن است. دو بازیکن آماده در هر پست باید وجود داشته باشند.»

دیدگاه‌ها