کد خبر : 1940842 | 09 خرداد 1402 ساعت 09:35 | 75.3K بازدید | 66 دیدگاه

رقابت جذاب شد: باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال مسی

چند باشگاه لیگ برتری به رقابت جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، وارد شده‌اند.

رقابت جذاب شد: باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال مسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و گمانه‌زنی درباره تصمیم نهایی او برای فصل آینده به اوج خودش رسیده است. 

شایعات زیادی درباره بازگشت این بازیکن به بارسلونا مطرح شده بود اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده که جذب دوباره مسی برای آنها بسیار دشوار باشد، خصوصا که هنوز منتظر اعلام رای و نظر لالیگا هستند. 

این در حالی است که فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرده که این ستاره آرژانتینی، تصمیم نهایی و مقصد بعدی‌اش را طی چند روز آینده اعلام خواهد کرد. 

1880528

پیش از این باشگاه الهلال عربستان و اینترمیامی از لیگ آمریکا پیشنهادشان را برای جذب او ارائه کرده بودند اما حالا اخبار جدیدی از مشتریان جذاب برای او به گوش می‌رسد. 

نشریه آرژانتینی اوله مدعی شده است که چند باشگاه لیگ برتری که هنوز نام آنها مشخص نیست هم وارد این رقابت شده‌ و پیشنهاداتی را برای به خدمت گرفتن مسی به او ارائه کرده‌اند که می‌تواند این رقابت جذب ستاره سابق بارسا را بیش از پیش جذاب کند. 

با این حال، بسیاری از رسانه‌های ورزشی از جمله فوت مرکاتو مدعی شده‌اند که مسی پیشنهاد الهلال را پذیرفته و فصل آینده در لیگ عربستان با کریستیانو رونالدو رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها