کد خبر : 1940860 | 09 خرداد 1402 ساعت 11:20 | 25.5K بازدید | 4 دیدگاه

کار بزرگ پسر 18 ساله ایرانی در باکو(عکس)

متین رضایی در حالی در یک وزن شلوغ و پرمدعی به مدال برنز جهان رسید که تا یک هفته قبل از اعزام قرار نبود در این رویداد حاضر شود.

کار بزرگ پسر 18 ساله ایرانی در باکو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل از اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات جهانی 2023 باکو، خبر مثبت شدن دوپینگ رضا کلهر و دانیال بزرگی، دو ملی پوش وزن 68- کیلوگرم ایران منتشر شد. این اتفاق که شوک بزرگی به پیکره تیم ملی وارد کرد، با واکنش سریع فدراسیون همراه شد و متین رضایی یک وزن بالاتر از وزنی که همیشه او را می دیدیم، نماینده ایران در باکو شد. 
با اینکه پسر 18 ساله تکواندوی ایران که زمان زیادی برای آماده سازی خود نداشت و فشار زیادی را هم تحمل می کرد، دیروز در باکو توفانی به پا کرد و رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. 

1881366

متین رضایی که تا یک هفته قبل اصلا قرار نبود به این رویداد بزرگ اعزام شود، در یک وزن بالاتر از وزن خودش مقابل رقبایی از هند، برزیل، اسپانیا و چین را شکست داد و در نیمه نهایی به مرد اول وزن 68- کیلوگرم جهان برخورد کرد.

1881367

پدیده تکواندوی ایران با اینکه در راند اول و دوم از حریف مطرح خود پیش بود، اما نتوانست از پس او بربیاید و با شایستگی به مدال برنز جهان رسید تا حالا یکی از ستاره های جوان تکواندوی دنیا لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها