کد خبر : 1940862 | 09 خرداد 1402 ساعت 11:40 | 26.3K بازدید | 11 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: مسی، خیلی دورتر

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را مانند اغلب روزهای اخیر با عناوین جدید بازتاب داده‌اند.

روزنامه‌های اسپانیا: مسی، خیلی دورتر

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تا پایان فصل جاری ی با پاری سن ژرمن قرارداد داشت و در صورتیکه وضعیت تمدید قراردادش مشخص نیست، شایعات جدایی او پررنگ‌تر شده است.
از هفته‌ها قبل احتمال بازگشت مسی به بارسلونا عناوین رسانه‌ها و روزنامه‌های اسپانیایی را دربرگرفته و اظهارات جدید ژاوی هم جدیدترین واکنش به حضور دوباره او در لالیگا اشاره دارد. تیتر یک روزنامه‌های امروز اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

1881378

روزنامه مارکا عکس یک و جلد امروزش را با تیتر "زمین می‌لرزد" به کارلوس آلکاراس اختصاص داده که مسابقات تنیس آزاد فرانسه را با برتری مقابل کوبولی از ایتالیا آغاز کرد.

1881383

روزنامه آ.س خبر می‌دهد "بلینگام، اولین خرید" رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. باشگاه اسپانیایی در هفته‌های گذشته مذاکرات برای جذب این بازیکن را آغاز کرده بود.

1881380

روزنامه موندودیپورتیوو از تیتر "خیلی دورتر" با عکس مسی استفاده کرده که وضعیت این بازیکن را برای بازگشت به بارسلونا اینگونه توصیف می‌کند.
بالای صفحه هم تصویر سرخیو بوسکتس دیده می‌شود که پیراهن بارسلونا را در دست دارد و تیتر "می‌خواستم بروم و جام‌ها را بالای سر ببرم" همراه آن به چشم می‌خورد.

1881381

پس از مصاحبه با ژاوی هرناندز که در آن او بررسی گسترده‌ای از فصل ارائه می‌دهد و می‌گوید که چه چیزی در راه است، روی جلد اسپورت امروز تیتر "بازگشت مسی منطقی است" به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها