کد خبر : 1940863 | 09 خرداد 1402 ساعت 11:41 | 31.4K بازدید | 13 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: یونایتد را فراموش کن، هری!

روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس از رد پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب هری کین خبر داده‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: یونایتد را فراموش کن، هری!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم تاتنهام و بهترین گلزن فصل اسپرز آینده مشخصی در این باشگاه ندارد. باشگاه‎‌های بزرگ اروپا مجددا به دنبال وسوسه کاپیتان انگلیس هستند تا او را با قیمت مناسب جذب کنند.
بر اساس ادعای رسانه‌های اسپانیایی کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، کین را یک گزینه مناسب برای جانشینی کریم بنزما می‌داند اما در این راه با رقبای نام آشنایی مواجه می‌شود.
منچستریونایتد از تابستان گذشته به انتقال مهاجم 29 ساله علاقه نشان داده و درحالی‌که شنیده می‌شد آن‌ها پیشنهادی برای این بازیکن ارائه کرده‌اند، روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس خبر می‌دهد که مالک باشگاه تاتنهام مانع از جدایی او می‌شود:

1881370

جمله "چلسی در نهایت سرمربی آرژانتینی را انتخاب کرد" به همراه تیتر"ما به پوچ اعتماد کردیم" روی جلد روزنامه مترو به چشم می‌خورد.

1881371

استار اسپورت خطاب به منچستریونایتد تیتر "پرچم قرمز کین" را بکار برده که به عدم تمایل دنیل لوی، مالک تاتنهام برای فروش کاپیتان انگلیسی باشگاه به شیاطین سرخ خبر می‌دهد.

1881372

"تو می‌توانی یونایتد را فراموش کنی" از روزنامه میرر به رد پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب هری کین توسط دنی لوی اشاره دارد.

1881373

روزنامه دیلی‌میل با توضیح اینکه جیمز مدیسون و هاروی بارنز می‎‌خواهند لسترسیتی را پس از سقوط به چمپیونشیپ ترک کنند از تیتر "روباه‌ها آتش به مال‎‌شان زدند" استفاده کرد.

1881374

دیلی اکسپرس علاقه قهرمان بوندسلیگا به هافبک ملی پوش وستهام را با تیتر "پیشنهاد بایرن برای رایس" بازتاب داده است.

دیدگاه‌ها