کد خبر : 1940888 | 09 خرداد 1402 ساعت 12:56 | 54.5K بازدید | 1 دیدگاه

یک روس، غول کُش ایرانی را به چالش کشید(عکس)

علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.

یک روس، غول کُش ایرانی را به چالش کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی سوادکوهی با وجود قهرمانی در جام تختی و شکست محمد نخودی، بر اساس چرخه انتخابی باید همراه با اصلی ترین رقیب داخلی خود بار دیگر در تورنمنت رنکینگ دار مجارستان روی تشک برود و در نهایت صاحب اصلی دوبنده تیم ملی در سال 2023 مشخص شود.
این کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم که در یکی، دو سال اخیر با شکست رقبای سرشناس خود توانسته لقب غول کُش را یدک بکشد، از سوی یکی از کشتی گیران روسی به یک چالش دعوت شده است. 

البته سوادکوهی در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ در فینال جام باشگاه‌های جهان با نتیجه 5 بر ۹ برابر اخمت عثمان‌اف روسی شکست خورد. حالا این آزادکار روسی با قرار دادن عکس قهرمانی سوادکوهی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام علاوه بر تبریک به این آزادکار ایرانی، او را به حضور در لیگ پادوبنی دعوت کرده و در واقع سوادکوهی را به چالش کشیده است. 

1881408

البته که سوادکوهی فعلا باید تمرکز خود را روی تصاحب دوبنده تیم ملی بگذارد و در این راه باید در تورنمنت مجارستان کشتی بگیرد. این آزادکار در یک سال اخیر با شکست کشتی گیرانی همچون جردن باروز قهرمان افسانه ای کشتی آمریکا، محمد نخودی نایب قهرمان جهان، زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و کنتچادزه گرجستانی نایب قهرمان جهان تحسین خیلی از علاقه مندان به کشتی را در پی داشته است. 

حضور در لیگ پادوبنی علاوه بر جوایز مالی، می تواند جنبه انتقامی هم برای سوادکوهی داشته باشد تا عثمانف را هم در ادامه مسیر شگفت انگیز خود شکست دهد.

دیدگاه‌ها