کد خبر : 1940891 | 09 خرداد 1402 ساعت 13:01 | 41.1K بازدید | 12 دیدگاه

گل‌محمدی آرزو کرد:

این بازیکن بیست سال دیگر بازی کند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با استقلال به تمجید از وحید امیری پرداخت و برای این بازیکن سنگ تمام گذاشت.

این بازیکن بیست سال دیگر بازی کند!

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید امیری اگرچه خیلی دیر به فوتبال ایران مطرح شد و با درخشش در نفت تهران توانست در آستانه 30 سالگی به پرسپولیس راه پیدا کند، اما طی هفت هشت سال اخیر اینقدر خوب و خیره‌کننده کار کرده و ورق را در برخی مسابقات به سود سرخپوشان یا تیم ملی برگردانده، که همه از ارزش این بازیکن آگاه شده‌اند.

ویدئو: 302243

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استقلال با سوالی درباره اینکه چرا اینقدر پست وحید امیری تغییر پیدا می‌کند و اینکه آیا روز آینده هم از او در فاز هجومی استفاده خواهد کرد، روبرو شد و پاسخی تاریخی به این سوال داد.
یحیی گل‌محمدی پس از مطرح شدن این سوال طوری به تمجید از وحید امیری پرداخت، که به احتمال زیاد این بخش از صحبت‌های او برای همیشه ماندگار خواهد شد.

1872024

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه امیری در فوتبال ایران تکرار نشدنی است، گفت: «وحید بازیکنی است که اصلا در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. برای او آرزوی موفقیت دارم. او می‌تواند الگوی مناسبی برای فوتبال باشد. دوست ندارم هیچ وقت فوتبالش تمام شود و کاش ۲۰ سال دیگر می‌توانست کار کند. او تاثیرگذار است و بازیکنان را هم متحد می‌کند.»

دیدگاه‌ها