کد خبر : 1940907 | 09 خرداد 1402 ساعت 13:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

این رشته را نمی‌خواهند

روزبهانی: آدم‌های داخل بوکس باهم دعوا می‌کنند

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه آدم‌های داخل بوکس با هم دعوا دارند و مسئولان هم این رشته را نمی‌خواهند.

روزبهانی: آدم‌های داخل بوکس باهم دعوا می‌کنند

به گزارش "ورزش سه" احسان روزبهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط نه چندان مناسب فدراسیون بوکس به دلیل نداشتن رئیس و مشکلات مالی بسیار زیاد، توضیح داد: از موقعی که از تیم ملی خداحافظی کردم نه با فدراسیون و نه با هیچ کس دیگری در ارتباط نبوده‌ام، اما با برخی از بچه‌های تیم ملی در ارتباط هستم. به نظرم بوکس را نمی‌خواهند. 

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: همه می‌دانند اگر به بوکس توجه شود مثل کشتی مدال آوری می‌کند. الان ببینید که ماشاءالله علیرضا دبیر برای کشتی چه کارهایی کرده؟ ببینید چه تعداد اعزام دارند و دغدغه‌های مالی تمام شده. در سمت دیگر بچه‌های ما بلاتکلیف هستند. چرا باید پسر ۲۸ ساله را کنار بگذارند و بگویند در حال جوانگرایی هستند؟

سال‌ها است که می‌گویم متاسفانه مسئولان ورزش بوکس را دوست ندارند و بهایی به این رشته نمی‌دهند.

او ادامه داد: سال‌ها است که می‌گویم ورزش بوکس را دوست ندارند و بهایی به این رشته نمی‌دهند. در حقیقت بوکس را ول کرده‌اند و آدم‌های داخل خودش هم با یکدیگر دعوا می‌کنند. به مشکلات بوکس کسی رسیدگی نمی‌کند در حالی که همه چیز مشخص است. وزارت ورزش، اهالی ورزش و مسئولان می‌دانند داستان بوکس چیست و اگر به آن برسند چه اتفاقی می‌افتد. دیگر نمی‌توان بیش از این چیزی گفت.

او در پاسخ به این سوال که اکنون در حال چه کاری است؟ توضیح داد: در حال حاضر مشغول بیزنس شخصی و تمرین باشگاهی خودم هستم.

دارنده برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، در پاسخ به این سوال که از بین سیامک صالحی و روح الله حسینی کدام گزینه را برای ریاست فدراسیون بوکس مناسب می‌داند؟ تصریح کرد: جفت آن‌ها برای من عزیزند و با هر دوی این بزرگواران رفیق هستم. واقعا در حال حاضر نمی‌توانم از بینشان انتخاب کنم که کدام یک خوب است و کدام خوب نیست، اما امیدوارم هر کدام که آمدند دلشان به حال بد بوکس بسوزد و برای این جوانان کار کنند. 

متاسفانه بوکس ایران خیلی عقب افتاده و باید رایزنی کنیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای رئیس آینده فدراسیون بوکس دارد؟ اظهار کرد: پیشنهادم به عنوان قهرمان سابق تیم ملی این است که یک کادر خوب بیاورند، اردوهای خوب برگزار کنند، مسابقات تدارکاتی مناسب با تعداد بالا برای ملی‌پوشان فراهم کنند و در صورت امکان با رایزنی خوب، مسابقات بین‌المللی را به ایران بیاورند. متاسفانه بوکس ایران خیلی عقب افتاده و باید رایزنی کنیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

روزبهانی در پایان توضیح داد: بوکس ورزش اول خیلی از کشورها به شمار می‌رود و پولدارترین ورزشکار جهان یک بوکسور است. این یعنی بوکس قابلیت زیادی دارد. مگر مسابقات بوکس در المپیک را پخش نمی‌کردند؟ باید پول خرج کنیم تا بوکس را در رسانه ملی نشان دهند و تبلیغات را وارد این رشته کنیم. از مسئولان می‌خواهم به بوکس بها بدهند چون می‌توانیم خیلی مدال داشته باشیم. بوکسورهای خوبی داریم و باید قدر بوکس را بدانیم.

دیدگاه‌ها