کد خبر : 1940908 | 09 خرداد 1402 ساعت 13:30 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه را به قهرمان المپیک واگذار کردم

دارنده مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالا بود و من به قهرمان المپیک نتیجه را واگذار کردم.

نتیجه را به قهرمان المپیک واگذار کردم

به گزارش "ورزش سه" متین رضایی در گفت‌وگو با مهر، پس از کسب مدال برنز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان گفت: مسابقات در روز اول، رقابت‌های وزن ۶۸ کیلوگرم برگزار شد و من به عنوان جایگزین دانیال بزرگی به این مسابقات اعزام شدم. خدا را شکر به مدال برنز رسیدم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنم و مدال بهتری کسب کنم.

وی در مورد حریفانش اظهار داشت: حریفانی خوبی داشتم، مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود، حریفی که مقابل او نتیجه را واگذار کردم قهرمان المپیک بود.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در وزن ۶۸ کیلوگرم چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد؟ عنوان کرد: دو هفته دیگر مسابقات گرندپری برگزار خواهد شد؛ ما تمرینات را برای حضور در مسابقات گرندپری در باکو شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانم در آن رقابت‌ها هم نتیجه خوبی بگیرم.

رضایی تأکید کرد: امتیازی که در مسابقات جهانی کسب کردم در کسب سهمیه المپیک مؤثر خواهد بود و به رنکینگ من کمک خواهد کرد. مسابقات زیادی از جمله چهار مرحله گرندپری، بازی‌های آسیایی هانگژو پیش رو داریم و امیدوارم از آنجا بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم تا در نهایت به کسب سهمیه المپیک ختم شود.

دیدگاه‌ها