کد خبر : 1940909 | 09 خرداد 1402 ساعت 13:00 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون کشتی هند زیر بار اتهامات نمی‌رود

ورود نمادین پلیس به قائله کشتی هند

اخیرا فیلمی از سوی قهرمانان بنام کشتی هند در فضای مجازی منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد اعتراضات در کشتی این کشور به خشونت کشیده شده، که چنین موضوعی در میان نیست.

ورود نمادین پلیس به قائله کشتی هند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حالا دیگر نزدیک به 40 روزی می‌شود که تعدادی از قهرمانان بنام کشتی هند از جمله باجرانگ و همسرش در دهلی تجمع اعتراض‌آمیز کرده و خواستار برخورد قضایی با رئیس فدراسیون این کشور که به آزار جنسی کشتی‌گیران زن متهم است، شده‌اند.

آنها هر روز از تجمعات و تلاشی که برای رسیدن به هدف‎شان دارند، فیلم و عکس تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

از روز گذشته فیلم‌هایی از ورود پلیس به قائله و برخورد با تجمع‌کنندگان مقابل سازمان ورزش هندوستان در اینستاگرام آنها منتشر شده و این تصور ایجاد شده که پلیس در پی مقابله با آنهاست و کار به خشونت کشیده شده است، اما این یک نمایش نمادین است و واقعی نیست.

رئیس فدراسیون کشتی هند اهل ایالت یوپی است و از ارتباطات سیاسی گسترده‌ای برخوردار است. از ابتدای مطرح شدن پرونده فساد اخلاقی از سوی او، رئیس فدراسیون کشتی هندوستان تعلیق شده و فدراسیون این کشور توسط گروهی چهار نفره اداره می‌شود.

او همچنین منکر اتهامات منسوب به خود شده و می‌گوید افراد باید با سند صحبت کرده و سندی علیه او ارائه دهند. رئیس فدراسیون کشتی هندوستان عنوان کرده که اگر توانستند ثابت کنید چنین کاری را من انجام داده‌ام، خودم را می‌کشم!

کشتی هند در پی هرج و مرج در فدراسیون و تعلیق رئیس و دبیرش، از میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023 انصراف داد و قزاقستان جایگزین این کشور شد.

حالا در آستانه مسابقات جهانی بلگراد باید دید تکلیف ریاست فدراسیون با رفع اتهام از رئیس قبلی و بازگشت او مشخص خواهد شد و یا اینکه انتخابات تعیین‌کننده رئیس جدید است.

دیدگاه‌ها