کد خبر : 1940936 | 09 خرداد 1402 ساعت 16:30 | 65.7K بازدید | 13 دیدگاه

اولین اقدام پوچتینو در چلسی: ژوائو فلیکس دیپورت شد

مائوریسیو پوچتینو در اولین اقدام خود به عنوان سرمربی چلسی، به مدیران باشگاه گفته نیازی به ژوائو فلیکس ندارد و او را به اتلتیکو برگردانند.

اولین اقدام پوچتینو در چلسی: ژوائو فلیکس دیپورت شد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اتلتیکو مادرید در ژانویه به عنوان بازیکن قرضی به چلسی ملحق شد و در 20 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف به زمین رفت و چهار گل به ثمر رساند. پوچتینو، مربی جدید چلسی، به این نتیجه رسیده که لازم نیست قرارداد قرضی 15 میلیون پوندی او دائمی شود و بهتر است این بازیکن به مادرید برگردد.

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو هم تایید کرده فلیکس به پایتخت اسپانیا برمی‌گردد. این مهاجم جوان چهارمین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال است. اتلتیکو در سال 2019، 113 میلیون پوند برای خرید او به بنفیکا داد.

سرسو به روزنامه آس چاپ مادرید گفت: «دیروز این خبر را شنیدیم که مربی جدید چلسی، ژوائو فلیکس را نمی‌خواهد. کمتر از 24 ساعت است که از این مسئله باخبر شده‌ایم. او به اینجا برمی‌گردد تا ببینیم چه می‌شود. هنوز هیچ برنامه‌ریزی در این مورد نکرده‌ایم.»

1881485

این در حالی است که مهاجم 23 ساله پرتغالی در مصاحبه‌هایش گفته بود، دوست دارد در لندن بماند. او گفته بود از آزادی که برای حمله و خلق موقعیت در چلسی دارد راضی است، که طعنه به تاکتیک‌های تدافعی سیمئونه هم محسوب می‌شود.

فلیکس که قبل از پیوستن قرضی به چلسی قراردادش را تا 2027 با اتلتیکو تمدید کرده، چندان محبوب سیمئونه نیست و در برنامه‌های او جای چندانی ندارد؛ بنابراین دور از ذهن نیست که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تیم دیگری برود.

دیدگاه‌ها