کد خبر : 1940942 | 09 خرداد 1402 ساعت 16:55 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

خبر خوب: وضعیت دروازه‌بان پی‌اس‌جی پایدار است

همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن گفت شوهرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما شرایطش پایدار است.

خبر خوب: وضعیت دروازه‌بان پی‌اس‌جی پایدار است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی پی‌اس‌جی مقابل استراسبورگ در بازی شنبه که با قهرمانی مجدد پاریسی‌ها همراه شد، ریکو به زادگاهش یعنی سویل برگشت.

در آنجا بود که یک اسب رم کرده به او خورد و سرش آسیب دید. او در بیمارستانی در شهر سویل بستری شد و دیروز کارلوس سولر، هم‌تیمی‌اش در پاری‎‌سن‌ژرمن و پپه کاسترو، رئیس باشگاه سویا به عیادتش رفتند. ریکو دست‌پرورده آکادمی سویا است و از 2014 تا 2020 در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرده است.

انتظار می‌رفت امروز آخرین اخبار از وضعیت جسمانی او منتشر شود و همین‌طور هم شد. سیلوا، همسر ریکو، که تا الان دو پست بسیار احساسی در اینستاگرام منتشر کرده، در بیمارستان به خبرنگاران گفت که وضعیت همسرش "پایدار" است و اضافه کرد: «بیمارستان به شما خواهد گفت که وضعیت چگونه پیش می‌رود.»

1881493

روزنامه فرانسوی لو پاریزین بر اساس گزارش بیمارستان نوشت، او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه است و در کمای مصنوعی به سر می‌برد. ایجنت ریکو هم تایید کرد که وضعیت او پایدار است و اضافه کرد که در روزهای آینده پزشکان گزارشی از ارزیابی وضعیت او خواهند داد.

معروف‌ترین ورزشکاری که با حادثه مشابهی روبه‌رو شده، میشاییل شوماخر، مشهورترین راننده فرمول یک است که سر او موقع اسکی کردن به سنگ خورد و آسیب جدی دید.

دیدگاه‌ها