کد خبر : 1940981 | 09 خرداد 1402 ساعت 20:11 | 93.4K بازدید | 19 دیدگاه

۳ استقلالی دور از فینال حذفی؛

رسمی: یامگا از بازی با پرسپولیس محروم شد

ستاره فرانسوی استقلال قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس نیست.

رسمی: یامگا از بازی با پرسپولیس محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حدود ۲۴ ساعت به مسابقه حساس دربی ۱۰۱ باقی مانده، ریکاردو ساپینتو نفرات مدنظرش را به اردوی پیش‌بازی استقلال فرا خواند که در این بین نام سه بازیکن شاخص آبی‌پوشان ازجمله کوین یامگا، ستاره فرانسوی دیده نمی‌شود.

کوین یامگا که در ابتدای هفته با هماهنگی باشگاه استقلال مجددا به ایران بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و آماده بازی مقابل پرسپولیس شود، بخاطر دور بودن از شرایط جسمانی مناسب و تداوم مصدومیت نمی‌تواند در بازی فینال حضور داشته باشد.

این ستاره فرانسوی که در فصل اخیر لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و جزء بهترین بازیکنان استقلال بود، با وجود حضور در تمرینات و نرم‌دوی طی روزهای اخیر، نتوانست در کار گروهی شرکت کند و در نهایت هم با نظر ریکاردو ساپینتو و به علت مصدومیت جدی که گریبانگیرش شده، به طور قطعی از فهرست دیدار با پرسپولیس خط خورد.

1793132

سبحان خاقانی، دیگر بازیکن استقلال که از دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر به فهرست آبی‌پوشان بازگشت، با نظر ریکاردو ساپینتو از لیست دیدار فینال جام حذفی خط خورده و مثل کوین یامگا غایب است و علیرضا رضایی، گلر ذخیره این تیم نیز در اردوی تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس دیده نمی‌شود.

با این وجود ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی اعلام کرد صبح فردا آخرین تست پزشکی از کوین یامگا گرفته خواهد شد تا وضعیت او را مورد ارزیابی قرار دهند؛ هرچند بعید است این ستاره فرانسوی بتواند در بازی فینال حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها