کد خبر : 1940990 | 09 خرداد 1402 ساعت 20:39 | 73.9K بازدید | 6 دیدگاه

جانشین ترابی در اردوی استقلال!

مدافع چپ استقلال بدون مصدومیت در اردوی این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس حضور دارد.

جانشین ترابی در اردوی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه کوین یامگا به طور رسمی دربی ۱۰۱ را از دست داد و بعید است عارف غلامی به دیدار فینال جام حذفی برسد، اما طی ۲۴ ساعت اخیر شایعاتی مطرح شد که استقلال یک مصدوم دیگر هم دارد و ریکاردو ساپینتو نمی‌تواند از مدافع چپ خود در این مسابقه بهره ببرد.

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که سید ابوالفضل جلالی، مدافع چپ جوان استقلال نیز دچار مصدومیت شده و مثل یامگا و غلامی شرایط حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را ندارد، اما این بازیکن بدون مشکل در تمرین امروز آبی‌ها حضور داشت تا مشخص شود می‌تواند با نظر ساپینتو در فینال حذفی به میدان برود.

جلالی پس از تمرین امروز استقلال راهی اردوی آبی‌پوشان شد تا بدین ترتیب شایعات پیرامون او از بین برود و البته ریکاردو ساپینتو نیز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که این بازیکن هیچ‌گونه مصدومیتی ندارد.

1728259

این مدافع چپ در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران از دقیقه ۷۳ به زمین آمد و حضور تعویضی در ترکیب استقلال داشت، اما در هفته پایانی لیگ برتر برابر تراکتور یکی از ۱۱ نفر اصلی بود که توانست گلزنی کند.

جلالی در حالی جزء فهرست استقلال برای دربی ۱۰۱ و بازی فینال جام حذفی است که رضا عنایتی نیز او را به‌عنوان یکی از سه بازیکن بزرگسال تیم المپیک ایران انتخاب و جانشین مهدی ترابی کرده است.

دیدگاه‌ها