کد خبر : 1940994 | 09 خرداد 1402 ساعت 21:05 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

برای مدافع رم تخصص سویا در لیگ اروپا مهم نیست

جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.

برای مدافع رم تخصص سویا در لیگ اروپا مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، فینال این فصل لیگ اروپا فردا در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان، بین رم و سویا برگزار می‌شود.

سویا به عنوان متخصص لیگ اروپا سابقه شش قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و امیدوار است فردا این رکورد را به هفت برساند. از سوی دیگر رم با حضور مورینیو روی نیمکتش به قهرمانی امیدوار است و قصد دارد در دومین فصل پیاپی با آقای خاص قهرمانی در یک رقابت اروپایی را تجربه کند.

جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، که به همراه مورینیو در نشست خبری پیش از این فینال شرکت کرد بود با ستایش از آقای خاص گفت او جالوروسی را به بهترین شکل برای این فینال بزرگ آماده کرده است.

1881563

همان‌طور که مورینیو گفت، تاریخ برای پیروزی در فینال‌ها کافی نیست
فینال‌ها همه تاریخی هستند. ما هم تیم بزرگی هستیم که سابقه قهرمانی در تورنمنت‌های مختلفی را دارد. همان‌طور که سرمربی ما گفت تاریخ برای پیروزی در فینال‌ها کافی نیست.

نقش مورینیو در موفقیت رم
حضور مورینیو روی نیمکت تجربه فوق‌العاده و تاکتیک‌های بی‌نظیرش را به تیم تزریق کرده است. او ما را برای این بازی خیلی خوب آماده کرده و داشتن او در کنارمان برای ما واقعا باارزش است.

سویا تیم بزرگی است، ولی ما نقاط قوت و ضعف‌شان را می‌شناسیم
سویا تیم بزرگی است که بازیکنان بزرگی دارد. ما نقاط ضعف و نقاط قوت آنها را می‌شناسیم. شک ندارم آنها هم ما را مطالعه کرده‌اند و به قوت و ضعف‌های ما آگاه هستند.

دیبالا فردا مقابل سویا بازی می‌کند؟
دیبالا مثل همه بازیکنان تیم، مهم است. نظر نهایی درباره او را باید کادر پزشکی، مربی و بقیه مسئولان بدهند. من فقط می‌توانم این را بگویم که دیبالا با تیم تمرین کرده است.

دیدگاه‌ها