کد خبر : 1941001 | 10 خرداد 1402 ساعت 10:42 | 78.1K بازدید | 30 دیدگاه

تغییرات بزرگ روی نیمکت و اسکواد مارسی

سردار آزمون در بطن انقلاب تیم مشهور فرانسوی

مارسی برای یک تابستان شلوغ آماده می‌شود و رسانه‌های فرانسوی می‌گویند برای ورود خریدهای جدید 9 بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد.

سردار آزمون در بطن انقلاب تیم مشهور فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، مارسی به دنبال ایجاد تغییر و تحولات اساسی در این تیم در تابستان است و در رسانه‌های فرانسوی از این تغییرات به عنوان انقلاب تابستانی در مارسی یاد شده است.

علاوه بر تغییرات در بازیکنان، اولین قربانی این انقلاب تابستانی ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی خواهد بود. پابلو لونگوریا، مدیر ورزشی باشگاه، باید تیمش را برای حضور در رقابت‌های انتخابی چمپیونزلیگ آماده کند و صعود به لیگ قهرمانان برای پروژه مارسی اهمیت زیادی دارد.

1881572

لونگوریای اسپانیایی به همین علت به مدیران باشگاه اعلام کرده که برای رسیدن به اهداف‌شان باید به او اجازه ایجاد تغییرات اساسی را بدهند. او برای جانشینی ایگور تودور گزینه‌های زیادی در اختیار دارد. زین‌الدین زیدان یکی از گزینه‌های مورد علاقه او است.

1881573

9 بازیکن مارسی را ترک می‌کنند
روزنامه‌های فرانسوی می‌گویند لونگوریا قصد دارد امسال تابستان دست کم 9 بازیکن جدید به خدمت بگیرد و برای خالی کردن فضا در رختکن 9 بازیکن فعلی که باید تیم را ترک کنند انتخاب کرده است.

از میان بازیکنانی که لونگوریا قصد جذب آنها را دارد می‌توان به داریو اسوریو، ستاره اهل شیلی، اشاره کرد. این پدیده 19ساله در فوتبال شیلی مورد توجه قرار گرفته و از او به عنوان الکسیس سانچس جدید یاد می‌شود.

مارسی به دنبال سردار آزمون
دومین ستاره‌ای که فرانسوی‌ها او را بازیکن فصل آینده مارسی می‌دانند سردار آزمون است. آزمون قبلا به صراحت گفته بود که تابستان فصل گذشته در آستانه پیوستن به مارسی بود ولی در نهایت از لورکوزن سر در آورد. لونگوریا امسال مصمم به جذب این مهاجم ایرانی است.

1877126

دیدگاه‌ها