کد خبر : 1941005 | 09 خرداد 1402 ساعت 22:20 | 15.7K بازدید | 5 دیدگاه

بلیت‌های جام جهانی در نیوزیلند خریدار نداشت

در شرایطی که هفت هفته به آغاز جام جهانی فوتبال زنان باقی مانده، بیش از نیمی از بلیت‌های این مسابقات به فروش نرسیده است.

بلیت‌های جام جهانی در نیوزیلند خریدار نداشت

به گزارش "ورزش سه"، جین پترسون، مدیر کمیته مسابقات جام جهانی زنان در نیوزیلند، به رادیو نیوزیلند گفت: زمین‌ها و امکانات آماده هستند و ما به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش برای تدارکات این مسابقات هستیم. من دوست دارم نیوزلندی‌ها از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

جام جهانی زنان از 20 جولای به میزبانی دو کشور استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد و تاکنون 930 هزار بلیت در دو کشور به فروش رسیده است.

اما در شرایطی که سه بازی تیم ملی آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی، در‌ مرحله گروهی این رقابت‌ها در نیوزیلند برگزار خواهد شد، تا این لحظه از بین 550 هزار بلیتی که در این کشور برای فروش ارائه شده، تنها 220 هزار بلیت فروخته شده است.

پترسون در این باره گفت: ما قیمت بلیت‌ها را مقرون به صرفه تعیین کرده‌ایم. قیمت‌ها از 20 دلار نیوزیلند (12 دلار آمریکا) برای بزرگسالان و 10 دلار برای کودکان آغاز می‌شود که این رقم ارزان‌تر از بلیت سینماست.

پائولا هانسن، یکی از مقامات فوتبال نیوزیلند نیز اعلام کرد مسئولان فوتبال این کشور انتظار داشتند که ظرفیت برخی از استادیوم‌ها به طور کامل پر شود. او البته اعلام کرد از برخی از مسابقات استقبال خوبی صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها