کد خبر : 1941025 | 10 خرداد 1402 ساعت 00:49 | 40K بازدید | 16 دیدگاه

کمپ زیبای تمرینی کلا متحول شد

پک نیوکاسل را کوبیدند از نو ساختند

باشگاه نیوکاسل تصاویر جدیدی از مرکز تمرینی منتشر کرده که برای کمک به باشگاه جهت رقابت در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، توسعه یافته است.

پک نیوکاسل را کوبیدند از نو ساختند

به گزارش "ورزش سه"، ادی هاو، نیوکاسل را به لیگ قهرمانان اروپا رساند و فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس به مقام چهارم رسید؛ او همچنین به فینال جام اتحادیه هم رسید.

این باشگاه روز سه‌شنبه تصاویری از مرکز آموزشی پیشرفته خود در بنسون منتشر کرد که توسط مالکان ثروتمند عربستانی نیوکاسل تامین شده است.

زمانی که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی مالکیت را از مایک اشلی به مبلغ 300 میلیون پوند در سال 2021 تضمین کرد، این ارتقا به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شد.

1881621

پس از موفقیتی که شاگردان ادی هاو به دست آوردند، باشگاه برخی از کارهای انجام شده و ویژگی‌های جدیدی را که برای کمک به بازیکنان تیم اصلی به کمپ تمرینی اضافه کرده، توضیح داد.

در بیانیه‌ای آمده است: "در چند ماه گذشته، زمین تمرین بنسون نیوکاسل یونایتد تحت بازسازی گسترده‌ای قرار گرفته است. استخر آب درمانی و استخرهای غوطه‌وری، رختکن‌های بهبود یافته، اتاق نمایش به روز شده، سالن استراحت بازیکنان مدرن و یک سالن غذاخوری بزرگ‌تر فراهم شده است."

شولا آمئوبی، بازیکن سابق نیوکاسل، در ویدیوی رونمایی از امکانات جدید کمپ تمرینی این باشگاه حضور یافته است.

1881623

او در ابتدا با استفاده از سنسور تشخیص چهره وارد باشگاه می‌شود. سپس به داخل محوطه غذاخوری می‌رود که با میزهای سفید و صندلی‌های سبز، آبی و سفید تزئین شده و بازیکنان و کارکنان قبل و بعد از تمرین از آن استفاده خواهند کرد.

این رستوران توسط تیمی از سرآشپزها اداره خواهد شد که برای ارائه وعده‌های غذایی تازه که با الزامات غذایی سخت فوتبالیست‌های حرفه‌ای محدود می‌شود، آماده خواهند بود.

آمئوبی سپس "چرخ ثروت" باشگاه را به نمایش می‌گذارد که احتمالاً برای تعیین مبلغی که بازیکنان باید برای جریمه‌های اعمال شده توسط هاو و کارکنانش بپردازند، استفاده می‌شود.

1881622

یک محوطه بازی طراحی شده و یک سینما ساخته شده که در آن تجزیه و تحلیل ویدیوی قبل و بعد از بازی انجام می‌شود.

دیگر عناصر چشمگیر زمین تمرین بنسون شامل طراحی مجدد اتاق مدیران، رختکن ارتقا یافته و استخر شنای مدرن است که شامل اتاقک‌های آب درمانی است.

زمین‌های جدیدی در خارج از ساختمان به همراه میز تنیس و تور والیبال تعبیه شده که به صورت روزانه برای آماده سازی پیش از مسابقات استفاده می‌شود.

1881624

دیدگاه‌ها