کد خبر : 1941043 | 10 خرداد 1402 ساعت 08:15 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره عراقی فحش خورد و قهر کرد!

علا عباس، بازیکن تیم ملی عراق و الزورا، در اعتراض به توهین‌هایی که پس از پایان بازی تیمش مقابل الطلبه به او شده بود، تصمیم به ترک این تیم گرفت.

ستاره عراقی فحش خورد و قهر کرد!

به گزارش ورزش سه، دیدار الزورا و الطلبه در شرایطی با شکست 0-1 الزورا همراه بود که علا عباس در این مسابقه چند موقعیت گلزنی را از دست داد و همین موضوع باعث اعتراض تند هواداران تیم عراقی به عملکرد او شد.

علا عباس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بعد از حرف‌هایی که پس از پایان بازی شنیدم، طاقت نیاوردم... من از روح پدرم برای اهانتی که او به خاطر من و فوتبال به او می‌شود، عمیقا شرمنده‌ام.»

وی افزود: «هواداران وفادار الزورا، اگر من را دلیل وضعیت بد تیم می‌دانید، عمیقا متاسف و پوزش می‌طلبم و آرزوی موفقیت و شادی من برای همیشه همراه شما خواهد بود. خداحافظ و به امید دیدار.»

این اتفاق در حالی رخ داد که علا عباس با 10 گل، بهترین گلزن تیم الزورا است، اما سطح فنی او پس از بازگشت از لیگ پرتغال به عراق، رو به نزول بوده و افت فنی و بدنی او مشهود است.

نکته مهم اینکه علا عباس در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های خلیج فارس نیز در هیچکدام از مسابقات در ترکیب تیم ملی عراق قرار نگرفت و همچنین خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق نیز از او برای دیدار دوستانه برابر تیم ملی روسیه دعوت نکرده بود.

دیدگاه‌ها