کد خبر : 1941047 | 10 خرداد 1402 ساعت 09:15 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

النصر نیمکت و ترکیب خود را زیر و رو می‌کند

تغییرات گسترده آبی‌های محبوب برای فصل آینده

باشگاه النصر امارات به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب و نیمکت خود برای موفقیت در فصل آینده لیگ ادنوک است.

تغییرات گسترده آبی‌های محبوب برای فصل آینده

به گزارش “ورزش سه” النصر امارات که به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های شهر دبی به حساب می‌آید و به واسطه جذب ستاره‌های ایرانی در سال‌های گذشته و البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در ذهن فوتبال دوستان ایرانی قرار دارد، در فصلی که گذشت با کسب نتایج ضعیف در جایگاه نهم لیگ امارات قرار گرفت.

به همین دلیل مدیران باشگاه النصر به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب و نیمکت خود برای کسب موفقیت در فصل آینده لیگ امارات هستند. در همین راستا، توزی، بنل ملابا و رایان مندز به عنوان سه بازیکن خارجی پس از اتمام قرارداد، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شوند.

با این حال عادل تاعرابت، مهاجم مراکشی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی سنگین، موفق به ثبت ۱۰ گل در لیگ و جام حذفی شده بود و سمیر مامیشویچ، هافبک اهل بوسنی، نظر مثبت النصری‌ها برای تمدید را جلب کرده‌اند.

هم‌چنین قرار است مدیران باشگاه النصر به دنبال جذب سرمربی جدید باشند. گوران تومیچ، سرمربی کروات آبی‌ها اعلام کرده به دلایل شخصی نمی‌تواند در این تیم ادامه فعالیت داشته باشد.

شنیده می‌شود که مدیران باشگاه النصر امارات به دنبال جذب برخی‌ از ستاره‌های ایرانی که در لیگ بیست و دوم خوش درخشیده‌اند، هستند و باید دید دوباره شاهد حضور بازیکنان ایرانی با پیراهن آبی‌ در لیگ امارات خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها