کد خبر : 1941049 | 10 خرداد 1402 ساعت 08:05 | 65K بازدید | 12 دیدگاه

جانشین لونین، محصول آکادمی سفیدها

رئال دروازه‌بان جدید خود را انتخاب کرد

به دنبال جدایی احتمالی آندری لونین از رئال مادرید، این باشگاه قصد دارد داوید سوریا، دروازه سویا را جذب کند.

رئال دروازه‌بان جدید خود را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه رئال مادرید به دنبال تقویت تیمِ کارلو آنچلوتی برای فصل بعد هستند؛ تمدید با چند ستاره، جدایی چندین بازیکن مطرح و خریدهای احتمالی چالش هایی هستند که رئالی‌ها با آن مواجه‌اند.

یکی از نگرانی‌های رئال برای فصل آینده جدایی احتمالی آندری لونین است که در طول فصل ذخیره تیبو کورتووا بود و برای داشتن شانس بازی بیشتر قصد دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش مارکا، دروازه بان دوم کهکشانی‌ها درخواست جدایی خود را به باشگاه ارائه کرده است تا آن‌ها جذب یک دروازه بان خوب که توان رقابت با کورتووا داشته باشند را نیز در برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی خود قرار دهند.

از داوید سوریا به عنوان جانشین احتمالی لونین یاد می‌شود؛ دروازه بان 30 ساله ختافه در آکادمی جوانان رئال مادرید پرورش یافته و حالا در آستانه بازگشت به خانه قرار دارد.

سوریا در این فصل از لالیگا 37 بار برای ختافه بازی کرد و رئالی‌ها او را گزینه ای ایده آل برای جانشینی لونین و رقابت با تیبو کورتووا می‌دانند. او پیش از پیوستن به ختافه در سال 2018 به مدت 4 سال در سویا حضور داشت. سوریا در این 4 سال 184 بار در رقابت‌های مختلف درون دروازه ختافه ایستاده است.

1881681

دیدگاه‌ها