کد خبر : 1941052 | 10 خرداد 1402 ساعت 08:34 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

محسن‌نژاد: تنها هدفم طلای جهان است

دادمرز: کشتی فرنگی سال سختی را در پیش دارد

دو ملی‌پوش کشتی فرنگی در رابطه با حضور در تورنمنت رنکینگ در قرقیزستان اظهارنظر کردند.

دادمرز: کشتی فرنگی سال سختی را در پیش دارد

به گزارش "ورزش سه" پویا دادمرز دارنده مدال طلای امیدهای جهان در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در تورنمنت رنکینگ قرقیزستان، اظهار کرد: اردوی قبل که تمام شد ۲ هفته در شهرستان تمرین داشتیم. سپس برای این مسابقات نیز ۷ روز تمرینات خود را ادامه دادیم. خدا را شکر آمادگی خوبی برای این مسابقات دارم. بعد از مسابقات آسیایی طبیعی است بدن مقداری افت داشته باشد اما خدا را شکر آمادگی‌ام را با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی داشتم حفظ کردم. امیدوارم در این مسابقات هم خودم و هم سایر بچه‌ها با دست پر به ایران بازگردیم.

فرنگی‌کار سبک وزن تیم ملی درباره بالا رفتن سطح توقعات از تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور حسن رنگرز، گفت: از سال گذشته که آقای رنگرز آمد شروع خوبی داشتند. در مسابقات امیدهای جهان، جام جهانی و قهرمانی آسیا تیم ملی قهرمان شد و من هم کشتی های خوبی گرفتم‌. امسال سال سختی است، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی با فاصله نزدیک به هم برگزار می‌شود و آنطور که ‌کادر فنی اعلام کرده در برخی اوزان دو کشتی‌گیر اعزام می‌شود. از مردم عزیز می خواهم برای موفقیت کشتی گیران دعا کنند. امیدوارم با نتایج خوبی که می گیریم بتوانیم مزد زحمات کادر فنی تیم ملی را بدهیم.

همچنین مهدی محسن نژاد فزنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های نقره و برنز امیدهای جهان نیز دربازه شرایط خود پیش از حضور در مسابقات رنکینگ قرقیزستان، به ایسنا گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم جایگاهمان در رنکینگ را برای مسابقات جهانی بالاتر ببریم. من هم شرایط خوبی دارم و رفته‌رفته تا مسابقات اصلی که مسابقات جهانی است به مرز آمادگی کامل می‌رسم.

وی درباره فراز و نشیب‌های خود و عملکرد دور از انتظار در مسابقات آسیایی، خاطرنشان کرد: من در سال جدید در ۳ رویداد جام جهانی، لیگ و مسابقات کرواسی کشتی گرفتم و همه مسابقات را با موفقیت پشت سر گذاشتم اما در مسابقات آسیایی هم مشکلات خودم را داشتم و هم بحث داوری بود. امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم.

محسن نژاد تصریح کرد: امسال تنها هدفم مسابقات جهانی و کسب طلای جهان است. امیدوارم هم به مدال طلا و هم سهمیه المپیک برسم تا پس از آن برای المپیک برنامه ریزی کنم. همه بچه ها شرایط خوبی دارند. ان‌شاءالله امسال بتوانیم مدال های خوشرنگ در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی کسب کنیم و باعث شادی مردم شویم.

دیدگاه‌ها