کد خبر : 1941087 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:28 | 119.2K بازدید | 6 دیدگاه

قدوس، مهمترین ابهام دومین لیست تیم ملی

ستاره تیم ملی ناپدید شد!

بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.

ستاره تیم ملی ناپدید شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن شاغل ایرانی در فوتبال انگلیس پس از اتمام جام جهانی فعلا تمام ارتباطات خود را با فوتبال ایران قطع کرده و بنا بر آنچه به نظر می‌رسد علاقه‌ای حضور مجدد در اردوهای تیم ملی ندارد.

این موضوع برای سامان قدوس پس از یک دوره کامل نیمکت نشینی در فوتبال انگلیس و بدرقه‌اش از جمع بازیکنان برنتفورد اهمیت بیشتری هم پیدا خواهد کرد چرا که به احتمال زیاد اولویت او استراحت ، بازگشت به فرم مناسب و انتخاب باشگاهی برای ادامه دوران فعالیت در سوئد یا هر جای دیگری است که بتواند او را به همان موقعیت فوتبالی سابق بازگرداند.

1881725
حسرت سامان قدوس مقابل آمریکا در جام جهانی بعد موقعیتی که از دست داد و نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

سامان قدوس که در دوره کارلوس کی‌روش و به عنوان یک ستاره نجات‌بخش در پروژه‌ای شبیه به اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به تیم ملی پیوست، هرگز نتوانست آن روزهای خوب را با لباس تیم ملی تکرار کند. او در تیم ملی با کارلوس کی‌روش(دومرتبه) ، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ کار کرد اما هرگز تبدیل به بازیکن فیکس و تعیین‌کننده تیم ملی نشد و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی قصد داشت جای ثابتی در خط میانی به وی بدهد و او در کنار یکی از هافبک‌های دفاعی وظیفه طراحی حملات تیم ملی را برعهده داشته باشد، اما قدوس پس از حاضر نشدن فهرست اول تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی فروردین احتمالا برای خردادماه نیز در دسترس نخواهد بود.

1881726
اشک های سامان بعد از حذف تیم‌ملی از جام جهانی؛ او بعد از بازی با آمریکا دیگر با پیراهن ایران آفتابی نشد

این ستاره شاغل در فوتبال اروپا پس از عدم حضور در فهرست قبلی تیم ملی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده بود فعلا می‌خواهد به دوران ملی‌اش یک توقف بدهد اما قصد خداحافظی قطعی ندارد.

قدوس برای نیامدن به تیم ملی انگیزه‌های شخصی دارد و شاید هم قصد دارد فعلا مدتی از تیم ملی دور باشد و بعدا با بهبود روال فنی به درخواست سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت بدهد، اما در حال حاضر هیچ کس نمی‌داند که او در اردوی پیش‌روی تیم ملی برای شرکت در مسابقات کافا حاضر خواهد بود یا نه. البته این مساله با توجه به انجام مسابقات تیم ملی در کشور قرقیزستان و باتوجه به سطح و شرایط کیفی مسابقات شاید چندان مدنظر این بازیکن نباشد. تصمیمی که حتی ممکن است منجر به از دست دادن جام ملت‌ها برای او بشود که مشخص نیست این مساله هم چقدر برای بازیکن شناخته‌شده فوتبال ایران اهمیت داشته باشد.

1881727
قدوس فصل خوبی را در انگلیس سپری نکرد؛ او مقصد جدیدی را برای ادامه فوتبال در عرصه باشگاهی انتخاب خواهد کرد.

در طول این سال‌ها بازیکنان مختلفی از حضور در جمع ملی‌پوشان انصراف دادند که سامان قدوس می‌تواند یکی از آن‌ها باشد، ولی شاید هم امیر قلعه‌نویی اینبار او را مجاب به حضور در جمع ملی‌پوشان بکند. چراکه مشخصا اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن و کیفیت و سبک‌ بازی‌اش دارد.

دیدگاه‌ها