کد خبر : 1941088 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:30 | 34.2K بازدید | 333 دیدگاه

آبی‌پوشان در پی انتقام و سرخ‌ها به دنبال تکمیل سه‌گانه

شما بگویید: استقلال دربی را می‌برد یا پرسپولیس

امروز یکی از حساس‌ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می‌شود و شما می‌توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش‌بینی کنید.

شما بگویید: استقلال دربی را می‌برد یا پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف دومین جام این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، امروز مشخص می‌شود. استقلال و پرسپولیس در یک دیدار حساس و برای قهرمانی در جام حذفی به مصاف هم می‌روند. سرخپوشان لیگ را برده و به دنبال کسب سه گانه هستند و در سمت مقابل نیز آبی‌ها می‌خواهند فصل را با یک جام به پایان برسانند.

از آخرین پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در جریان بازی مدت زمان زیادی می‌گذرد. اما در سمت مقابل، سرخپوشان در این مدت چند باری در دربی برنده از زمین خارج شده‌اند و حتی توانستند عقب افتادگی در آمار پیروزی‌های شهرآورد پایتخت را جبران کنند.

استقلال برای رسیدن به دیدار فینال جام حذفی، ابتدا توانست از سد تراکتور عبور کند. آنها در گام بعدی با ملوان روبه‌رو شدند و این تیم را شکست دادند. آبی‌پوشان در مرحله یک چهارم نهایی نیز پارس جنوبی دسته اولی را مغلوب کردند و در نهایت و در بازی نیمه نهایی، برابر نساجی به پیروزی دست یافتند.

در سمت مقابل نیز پرسپولیس در همان بازی اول و برابر ون پارس تا مرز شکست پیش رفت اما با درخشش بیرانوند در ضربات پنالتی، از سد این تیم دسته اولی گذشت. تیم گل محمدی در گام دوم و در یک بازی بزرگ، سپاهان را شکست داد. آنها سپس گل گهر را مغلوب کردند و در گام بعدی نیز از سد هوادار گذشتند تا به بازی فینال برسند.

حالا شما کاربران محترم ورزش سه می‌توانید پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد پایتخت را برای ما ارسال کنید. به نظر شما استقلال می‌تواند به ناکامی‌هایش برابر حریف سنتی پایان دهد و یا پرسپولیس یک بار دیگر با غلبه بر آبی‌پوشان، ضمن کسب قهرمانی جام حذفی، به صورت اتوماتیک قهرمان سوپرجام می‌شود؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها