کد خبر : 1941093 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:50 | 87.8K بازدید | 43 دیدگاه

گزارشگر دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شد

قرار است که پیمان یوسفی دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را گزارش کند.

گزارشگر دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به هفت ساعت دیگر، تیم های استقلال و پرسپولیس در مسابقه حساس فینال جام حذفی به مصاف هم می روند. دیداری که به کسب یک جام برای تیم برنده ختم می شود و همین مسئله حساسیت های آن را افزایش داده است.

طبق اعلام روابط عمومی صدا و سیما، قرار است که پیمان یوسفی این دیدار حساس را گزارش کند. گزارشگر قدیمی و کهنه کاری که وظیفه اجرای برنامه ورزش و مردم را نیز بر عهده دارد، از ساعت 19:45 کار گزارش این بازی را آغاز می کند.

پیش از این، پیمان یوسفی چهار مرتبه دربی های پایتخت را گزارش کرده بود. در اولین گزارش او، سرخابی ها به تساوی یک – یک دست یافتند. رضا جباری برای سرخ پوشان و محمد نوازی از روی نقطه پنالتی برای آبی ها گلزنی کردند.

در مرتبه دوم، پرسپولیس توانست برنده از زمین خارج شود. در دومین دوره رقابت های لیگ برتر، سرخ ها به وسیله یحیی گل محمدی و بهنام ابوالقاسم پور گلزنی کردند و علیرضا اکبرپور یکی از گل ها را جبران کرد و در نهایت بازی 2 بر یک به پایان رسید. فرزاد مجیدی (46) و علی سامره (89) از زمین بازی اخراج شدند.

گزارش سوم او در رقابت های جام حذفی انجام شد. جایی که استقلال توانست در وقت های اضافه و به لطف درخشش مجتبی جباری، از سد حریف سنتی عبور کند. آبی ها با 2 گل این بازیکن و تک گل اسماعیل شریفات، از سد پرسپولیس عبور کردند.

نکته جالب اینکه گزارش چهارم او باز هم در جام حذفی بود. تیرماه 1400 و در مرحله یک چهارم نهایی، شهرآورد پایتخت برگزار شد که پس از تساوی بدون گل 2 تیم در وقت های عادی و اضافی، استقلال توانست در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کند.

حالا یوسفی برای پنجمین بار دربی پایتخت را قضاوت می کند که سه مورد آن در دیدارهای جام حذفی بوده است.

دیدگاه‌ها