کد خبر : 1941094 | 10 خرداد 1402 ساعت 11:38 | 49.3K بازدید | 7 دیدگاه

گلایه از بداخلاقی کان: به زور صبح بخیر می‌گفت!

به نظر می‌رسد که کارکنان بایر‌ن مونیخ چندان از جدایی اولیور کان از این باشگاه ناراضی نیستند.

گلایه از بداخلاقی کان: به زور صبح بخیر می‌گفت!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط و فصل سختی که بایرن مونیخ پشت سر گذاشت باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به برکناری کان و حسن صالح حمیدزیچ بگیرند. 

هرچند اعلام این خبر درست پس از فتح دراماتیک جام قهرمانی بوندسلیگا باعث شد که انتقادات بسیاری از سوی بازیکنان سابق و فعلی و بعضی از هواداران صورت بگیرد اما به نظر نمی‌رسد که کارکنان این باشگاه از این تصمیم ناراضی باشند. 

یکی از کارکنان ارشد بایرن در گفتگو با اسپورت وان درباره کان اظهار داشت: «کارل هاینس رومنیگه حتی وقتی شما را در نانوایی آن طرف خیابان می‌دیدید هم خوش و بش می‌کرد و از احوال‌تان می‌پرسید اما برعکس، کان در دفتر هم به زور صبح بخیر می‌گفت.»

1881736

گفته می‌شود که بسیاری از کارکنان باشگاه بایرن شنبه گذشته بسیار خوشحال و خرسند بودند چون هم قهرمانی در بوندسلیگا را جشن می‌گرفتند و هم از بازگشت رومنیگه به باشگاه خیلی خوشحال شده بودند. 

یکی از درخواست‌های رومنیگه برای بازگشت به بایرن برکناری حمیدزیچ بود. او پس از درگیری بین این ستاره سابق بایرن و هانسی فلیک بسیار از او ناراحت بود و صراحتا به این باشگاه اعلام کرد که تنها در صورتی حاضر است در هیئت نظارت حضور پیدا کند که صالح حمیدزیچ از بایرن جدا شود.

دیدگاه‌ها