کد خبر : 1941105 | 10 خرداد 1402 ساعت 12:55 | 64.5K بازدید | 62 دیدگاه

توافق بارسا با اینترمیامی: مسی را بخر و به ما قرض بده

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا با کمک اینترمیامی بار دیگر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، را به خدمت بگیرد.

توافق بارسا با اینترمیامی: مسی را بخر و به ما قرض بده

به گزارش "ورزش سه"، پیشنهاد هنگفت الهلال به مسی باعث نگرانی جدی مدیران بارسلونا شده که در حال حاضر با مشکلات مالی بسیاری روبرو هستند. 

بسیاری از رسانه‎‌های اروپایی در روزهای گذشته از قطعی شدن انتقال این بازیکن به الهلال خبر داده بودند اما بارسا هنوز امیدوار است که بتواند اسطوره‌اش را بار دیگر به لالیگا برگرداند. 

روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که مدیران این باشگاه با باشگاه آمریکایی اینترمیامی مذاکراتی را انجام داده‌اند تا اقدام به خرید مسی کنند و سپس این ستاره آرژانتینی را با قراردادی قرضی به بارسلونا منتقل کنند. 

1880528

گفته می‌شود که توافق آنها به این صورت است که مسی بلافاصله پس از پیوستن به اینترمیامی با قراردادی قرضی و به مدت شش یا 18 ماه به بارسلونا منتقل خواهد شد تا بتواند تا زمان رسیدن کوپا آمه‌ریکای 2024 در بالاترین سطح بازی کند و با پیراهن بارسلونا به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد. 

این توافق برای جلوگیری از پیوستن این بازیکن به الهلال صورت گرفته و آنها امیدوار هستند که بتوانند ستاره سابق تیم‌شان را هم برای قبول این پیشنهاد متقاعد کنند.

این در حالی است که استفاده از چنین راهکاری در سال گذشته هم مطرح شده بود اما در نهایت رد شد و امسال بار دیگر به عنوان راه حلی برای حضور دوباره مسی در بارسلونا مطرح شده است.

دیدگاه‌ها