کد خبر : 1941116 | 10 خرداد 1402 ساعت 13:47 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین وزن وزنه برداری ایران در راه هاوانا

نایب قهرمان المپیک در دسته فوق سنگین وزنه برداری بعد از غیبت در مسابقات آسیایی، در کوبا روی تخته می رود.

سنگین وزن وزنه برداری ایران در راه هاوانا

به گزارش "ورزش سه"، علی داوودی، وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران که در سال های گذشته شانس اول کسب مدال ایران در دسته فوق سنگین بوده، مدتی به خاطر مصدومیت دور از دوران اوج بود. او در رکوردگیری هم نصفه و نیمه شرکت کرد و در نهایت به مسابقات آسیایی اعزام نشد.

در غیاب داوودی، وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع آسیا هم نرفتند تا بیش از پیش جای خالی این وزنه بردار نسبتا با تجربه که نقره المپیک را در کارنامه دارد، احساس شود. 

رقابت‌های وزنه‌برداری جایزه بزرگ کوبا از ۱۸ تا ۲۸ خرداد در شهر هاوانا پایتخت این کشور برگزار می‌شود و طبق تصمیم فدراسیون وزنه برداری رسول معتمدی و علی داوودی به همراه نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

علاوه بر علی داوودی که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می شود، رسول معتمدی هم دیگر غایب یک سال اخیر تیم ملی بوده که در این رویداد روی تخته می رود. معتمدی سال گذشته پیش از اعزام به مسابقات جهانی در جریان مسابقات لیگ برتر دچار مصدومیت شد و این رقابت‌ها را از دست داد. معتمدی که از ناحیه کتف آسیب دیده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدتی از میادین دور بود. حالا او قرار است برای نخستین بار در یک مسابقه رسمی که گزینشی المپیک هم محسوب می‌شود شرکت کند.

دیدگاه‌ها