کد خبر : 1941127 | 10 خرداد 1402 ساعت 14:54 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

مذاکرات کنسیسائو با ناپولی: مانع 18 میلیون یورویی!

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی اولین تماس‌ها را با سرجیو کنسیسائو، مربی پورتو داشته تا او را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی معرفی کند.

مذاکرات کنسیسائو با ناپولی: مانع 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، اسپالتی که توانست ناپولی را بعد از 33 سال قهرمان ایتالیا کند، با پایان فصل از ناپل می‌رود و یک سال را دور از فوتبال مشغول استراحت خواهد بود.
انتخاب اول دی‌لورنتیس کسی جز لوییس انریکه، مربی سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا نبود اما این رویای او به واقعیت نپیوست چرا که انریکه ترجیح می‌دهد به لیگ برتر انگلیس برود و آنجا مربیگری کند.

1881785

بعد از جواب رد انریکه، تمرکز دی‌لورنتیس روی کنسیسائو بوده که سه بار قهرمان لیگ پرتغال شده و طبق گزارش "ایل ماتینو" ایتالیا، اولین تماس‌ها بین طرفین برقرار شده است.

کنسیسائو 48 ساله یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد، اگرچه روزنامه پرتغالی "او ژوگو" گزارش کرده که در قرارداد او با پورتو بندی وجود دارد که با پرداخت 18 میلیون یورو، قرارداد فسخ می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، ناپولی حاضر است رقمی بین 4 تا 6 میلیون یورو به پورتو بپردازد تا کنسیسائو را از این باشگاه به خدمت بگیرد. با این حال، برنامه‌های دی‌لورنتیس برای آینده مشخص شده و اگر او نتواند کنسیسائو را بگیرد، آن وقت سراغ وینچنزو ایتالیانو، مربی فیورنتینا خواهد رفت.  
فیورنتینا فصل موفقی داشته و به فینال جام حذفی ایتالیا و لیگ کنفرانس اروپا رسیده، اگرچه فینال جام حذفی را به اینتر واگذار کرد.

دیدگاه‌ها