کد خبر : 1941144 | 10 خرداد 1402 ساعت 16:28 | 36.6K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین خبر از سرخیو ریکو: در کما با وضعیت پایدار

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.

آخرین خبر از سرخیو ریکو: در کما با وضعیت پایدار

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو ریکو یکشنبه پیش به دنبال ضربات لگد متعددی که یک اسب به سرش وارد کرد، در این بیمارستان بستری شده است. منابع آگاه به خبرگزاری رسمی اسپانیا گفته‌اند که 72 ساعت پس از ماجرا، این بازیکن اسپانیایی در آی‌سی‌یو و در کمای مصنوعی است و اگرچه آسیب جدی به او وارد شده اما شرایطش باثبات شده است.

آلبا سیلوا، همسر این بازیکن دیروز بابت پیام‌های حمایتی که دریافت کرده بود، ابراز قدردانی کرد و گفت: «سرخیو آدم‌های زیادی را دارد که برایش دعا کنند و خودش هم خیلی قوی است.»

خانواده ریکو همچنین از طریق روابط عمومی بیمارستان اعلام کردند، در وضعیت پیچیده و دشوار فعلی، هیچ نوع بیانیه‌ای نمی‌دهند و مصاحبه نمی‌کنند.

1881810

طبق گزارشات، در جریان برگزاری یک مراسم مذهبی در سویل در ساعت هشت و نیم صبح، یک اسب رم می‌کند و چند بار با لگد به سر ریکو می‌زند و او را به شدت مجروح می‌کند.

کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «درخواست می‌کنم که برای دوستم دعا کنید» و سرخیو راموس، مدافع پاری‌سن‌ژرمن هم نوشت: «دوستم، برایت دعا می‌کنم... سرخیو ریکو، تمام توان و ایمان من همراه تو است.»

دیدگاه‌ها