کد خبر : 1941146 | 10 خرداد 1402 ساعت 16:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

زد و خورد مرگبار در تورنمنت فوتبال فرانکفورت

یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.

زد و خورد مرگبار در تورنمنت فوتبال فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، در پایان مسابقه بین یک تیم جوانان از برلین و یک تیم فرانسوی در تورنمنت بین‌المللی فرانکفورت، دعوای شدیدی شد و یکی از بازیکنان تیم فرانسوی به گردن و سر بازیکن تیم رقیب ضربه زد که باعث بیهوشی او شد.

وقتی قربانی را به بیمارستان رساندند، پزشکان اعلام کردند دچار مرگ مغزی شده است. مهاجم نیز توسط پلیس دستگیر شده و در بازداشت، منتظر برگزاری دادگاه است.

برگزارکننده‌های تورنمنت در وبسایت خود اعلام کردند، هر چه در توان دارند انجام می‌دهند تا جزئیات ماجرا روشن شود: «ما از آنچه روی داده، شوکه شده‌ایم. به شدت غم‌انگیز است. فکر ما پیش والدین و هم‌تیمی‌های قربانی است.»

باشگاه متز فرانسه هم روی وبسایت خود، عمدی بودن حمله بازیکنش به بازیکن آلمانی را رد کرد ولی گفت: این باشگاه آماده هر نوع همکاری با مقامات آلمانی است تا آنچه اتفاق افتاده، روشن شود.

این اتفاق در شرایطی افتاده که حادثه غم‌انگیز مربوط به سرخیو ریکو دنیای فوتبال را متاثر کرده است. دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن در اثر ضربات لگد اسب، دچار آسیب مغزی شده و در بیمارستانی در شهر سویل در کما است.

دیدگاه‌ها