کد خبر : 1941150 | 10 خرداد 1402 ساعت 17:18 | 33K بازدید | 3 دیدگاه

دعوت هافبک بایرن، هلند را به هم ریخت

دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.

دعوت هافبک بایرن، هلند را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، دیلی بلیند هلندی در طول فصلی که گذشت برای بایرن مونیخ تنها 6 بازی انجام داده و جمع کل دقایق حضورش در میدان 157 دقیقه بوده است.

این هافبک 33 ساله در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه به بایرن پیوست تا جانشینی برای آلفونسو دیویس مصدوم باشد. اما با وجود عدم استفاده از این هافبک هلندی در ترکیب بایرن او به تیم ملی کشورش دعوت شده است تا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی به میدان برود. دعوت شدن او در فوتبال هلند سر و صدای زیادی به پا کرده است.

چندین نفر از ستاره‌های سابق تیم ملی هلند به انتقاد شدید از دعوت شدن بلیند پرداختند. رونالد دی‌بوئر در این باره گفت: "اگر قصد استفاده از او در فاز دفاعی را دارند ناتان آکه و تایرل لاماسیا را داریم و در خط میانی هم لوتسارل گیرترویدا، متس ویفر و فرانکی دی‌یونگ می‌توانند در پست بلیند بازی کند. همه باید به دیلی بلیند احترام بگذارند ولی دوران حضور او در تیم ملی تمام شده."

1612068

مارکو فان باستن، اسطوره نارنجی‌پوشان هم با انتقاد از تصمیم رونالد کومان گفت: "بازیکنانی که به تیم ملی هلند دعوت می‌شوند باید با ریتم تیمی هماهنگ باشند. وقتی در یک فصل به اندازه بلیند کم بازی کرده باشید برای تیم مشکل‌ساز می‌شوید. کومان کسانی را دعوت می‌کند که از قبل نسبت به آنها شناخت شخصی داشته باشد. او بازیکنانی را دعوت کرده که قبلا هم بارها از آنها استفاده کرده. ولی بازی در تیم ملی در شرایط فعلی برای دیلی بلیند مناسب نیست."

1881817

از زمان اخراج یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ و روی کار آمدن توماس توخل، دیلی بلیند دیگر حتی یک دقیقه هم برای باواریایی‌ها بازی نکرده است. قرارداد او با بایرن مونیخ در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد کسی در مونیخ خواهان تمدید قرارداد این بازیکن هلندی باشد.

باید اشاره کرد که دیلی بلیند در کشورش یک ملی‌پوش باسابقه است و 101 بازی ملی در کارنامه دارد. او برای نارنجی‌ها 3 گل به ثمر رسانده و این احتمال وجود دارد که دعوت رونالد کومان از این بازیکن کهنه‌کار فراهم کردن فرصتی برای خداحافظی او با تیم ملی کشورش باشد. 

دیدگاه‌ها