کد خبر : 1941184 | 10 خرداد 1402 ساعت 18:57 | 71.8K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای مارکا

نیمار به پی‌اس‌جی اطلاع داد: با یونایتد توافق کرده‌ام

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که ترجیحش انتقال به منچستریونایتد است و با این باشگاه به توافق اولیه رسیده است.

نیمار به پی‌اس‌جی اطلاع داد: با یونایتد توافق کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نیمار در روزهای گذشته به دلیل خبرهایی غیر ورزشی مورد توجه قرار گرفته روزنامه اسپانیایی مارکا امروز مدعی شد او به باشگاهش پاری سن ژرمن اطلاع داده که منچستریونایتد را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده و با شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

این در حالی است که عدم حضور نیمار در جشن قهرمانی پی‌اس‌جی و سفر او به موناکو برای تماشای رقابت‌های گراندپری فرمول یک در این شهر پاریسی‌ها را خشمگین کرده است. نیمار امروز هم اعلام کرد در سه روز آینده در یک سفر تفریحی دریایی شرکت خواهد کرد و در نتیجه برای دیدار آخر پی‌اس‌جی در لیگ یک هم در خدمت تیم نخواهد بود.

1880756

نیمار تا سال 2027 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد ولی تنش‌های اخیر در رابطه‌اش با باشگاه فرانسوی باعث شده اکثر ناظران منتظر جدایی او در تابستان امسال باشند. روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شد نیمار به پاری سن ژرمن اطلاع داده که قصد جدایی دارد و تیم بعدی خود را هم مشخص کرده است.

پاری سن ژرمن از طرف خود به دنبال راهی است تا نیمار را به فروش برساند چرا که می‌داند هواداران دیگر او را تحمل نخواهند کرد. از سوی دیگر دستمزد بالای ستاره برزیلی، 36 میلیون یورو در سال، عاملی است که پاریسی‌ها را مشتاق خداحافظی با نیمار کرده است.

1878884

مارکا می‌گوید با اینکه نیمار به مدیران پی‌اس‌جی اطلاع داده که ترجیحش منچستریونایتد بوده و با این باشگاه انگلیسی به توافق اولیه دست پیدا کرده اما این انتقال به سادگی انجام نخواهد شد. چرا که پی‌اس‌جی برای خرید او از بارسلونا 222 میلیون یورو پرداخته و حاضر نیست نیمار را به هر قیمتی واگذار کند.

شاید در صورت قطعی شدن خرید منچستریونایتد توسط قطری‌ها کار برای نیمار و مدیران جدید یونایتد راحت‌تر شود. نیمار با بنیاد سرمایه‌گذاری قطر قراردادی تبلیغاتی دارد و این می‌تواند به انتقال او به منچسترِ تحت مالکیت قطری‌ها کمک کند.  

دیدگاه‌ها