کد خبر : 1941210 | 10 خرداد 1402 ساعت 19:56 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت وینیسیوس برای آخرین بازی فصل (عکس)

وینیسیوس جونیور امروز با رئال مادرید تمرین کرد و رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند روز یکشنبه در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان خواهد رفت.

بازگشت وینیسیوس برای آخرین بازی فصل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو دو دیدار قبلی رئال مادرید را از دست داد اما امروز با حضور در مجموعه تمرینی تیمش با بازیکنان رئال تمرین کرد.

بازیکنان رئال مادرید بعد از پیروزی شنبه‌شب مقابل سویا به دستور کارلو آنچلوتی به مرخصی سه روزه رفتند و تمرین تیم برای دیدار روز یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو، آخرین بازی فصل، امروز برگزار شد.

1881915

وینیسیوس به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار شنبه‌شب مقابل سویا و همچنین دیدار سه روز قبل از آن مقابل رایو وایه‌کانو در برنابئو حضور نداشت. با اینکه ستاره برزیلی رئال در دیدار قبل از آن مقابل والنسیا کارت قرمز دریافت کرد ولی با توجه به بخشیده شدن کارت او وینیسیوس می‌توانست در مقابل رایو وایه‌کانو بازی کند و علت غیبتش آسیب‌‌دیدگی بود.

روزنامه مارکا اعلام کرد وینیسیوس آسیب‌دیدگی زانو را پشت سر گذاشته و در آخرین بازی فصل مقابل اتلتیک بیلبائو به میدان می‌رود. ستاره برزیلی رئال در فصلی که گذشت عملکردی درخشان داشت و برای تیمش 23 گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن رئال باشد. او در بازی شنبه‌شب این فرصت را دارد که رکورد گلزنی‌اش را بهبود بخشد.

وینیسیوس تنها بازیکن مصدومی نیست که برای بازی آخر و تلاش برای کسب نایب‌قهرمانی به تمرین برگشته است. کارواخال که محرومیت را سپری کرده می‌تواند مقابل اتلتیک بازی کند و آسنسیو هم آسیب‌دیدگی‌ای که مانع از حضورش مقابل سویا بود را پشت سر گذاشته است. 

1881916

دیدگاه‌ها