کد خبر : 1941220 | 10 خرداد 1402 ساعت 20:44 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی الشباب: می‌دانم مسی به عربستان می‌آید

ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی الشباب، می‌گوید از مدت‌ها پیش به این نتیجه رسیده که لیونل مسی امسال تابستان به عربستان خواهد رفت. او اما می‌گوید مسی تنها به خاطر پول چنین تصمیمی نمی‌گیرد.

سرمربی الشباب: می‌دانم مسی به عربستان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ویسنته مورنو، مربی اسپانیایی تیم الشباب عربستان، می‌گوید شک ندارد که لئو مسی امسال تابستان راهی فوتبال عربستان می‌شود و پیراهن الهلال را به تن می‌کند. او در عین حال می‌گوید بازیکنی در حد و اندازه لئو مسی نیازی به پول ندارد و تنها به دلیل پیشنهاد مالی به تیمی جواب مثبت نمی‌دهد.

مورنو که حدود یک سال پیش هدایت الشباب را بر عهده گرفت در مصاحبه‌ای با رادیو کادنا سِر درباره موضوع داغ این روزهای فوتبال یعنی احتمال پیوستن مسی به الهلال صحبت کرد. مسی تا این لحظه با چند گزینه برای آینده‌اش روبرو است و انتظار می‌رود به زودی تصمیم نهایی خود را بگیرد. یکی از مهم‌ترین پیشنهادهای او پیشنهاد نجومی‌ای است که از طرف الهلال ارسال شده است.

1881948

سرمربی اسپانیایی الشباب در این مصاحبه گفت: "من مدت‌هاست می‌دانم که مسی به عربستان سعودی می‌آید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درباره فوتبالیستی صحبت می‌کنیم که نیازی به پول ندارد و فقط بر اساس مبلغ پیشنهادهای مالی‌اش تصمیم‌گیری نمی‌کند".

ویسنته مورنو در ادامه مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال پیوستن سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، که اخیرا با بارسا خداحافظی کردند، به فوتبال عربستان وجود دارد گفت: "ما از پیشنهادهای مالی‌ای صحبت می‌کنیم که جواب منفی دادن به آنها اصلا ساده نیست. به نظرم آنها گزینه خوبی دارند. در عربستان درباره جذب بوسکتس، آلبا و چند ستاره دیگر صحبت‌های زیادی شنیده می‌شود".

1875104

دیدگاه‌ها