کد خبر : 1941229 | 10 خرداد 1402 ساعت 21:21 | 50.5K بازدید | 3 دیدگاه

اولتیماتوم مسی به بارسا: فقط 10 روز وقت دارید!

سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش، بارسلونا، اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.

اولتیماتوم مسی به بارسا: فقط 10 روز وقت دارید!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که برای جدایی از پاری سن ژرمن آماده می‌شود، مایل است آینده‌اش هر چه زودتر مشخص شود. سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لئو مسی به باشگاه سابقش، بارسا، اعلام کرده که تنها 10 روز فرصت دارد تا پیشنهادش را به او ارائه دهد و اطمینان بدهد که با توجه به شرایط مالی باشگاه، بارسا امکان جذب لئو را دارد و در صورت پیوستن مسی مشکلی در رابطه با لالیگا و مجوز بازی او پیش نمی‌آید.

بارسلونا طرحی مالی به لالیگا ارائه داده و منتظر است تا چراغ سبز لیگ اسپانیا را به دست بیاورد تا رسما پیشنهادش را به مسی ارائه کند. در روزهای گذشته برخی منابع خبری اعلام کردند بارسلونا از لالیگا خواسته هر چه سریع‌تر مجوزی ویژه به این باشگاه بدهد تا هر چه زودتر پیشنهاد جذب لئو مسی تهیه شود و به پاریس ارسال شود.

1881968

مسی دو سال پیش به دلیل اینکه بارسلونا از نظر مالی قادر به ارائه قراردادی جدید به او نبود بارسا را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پی‌اس‌جی پیوست. از آن زمان بارسلونا بارها اعلام کرده خواهان بازگرداندن ستاره آرژانتینی است ولی مشکلات مالی دنباله‌دار بلوگرانا این کار را دشوار کرده است.

1881969

بازگشت به بارسا تنها گزینه مسی در حال حاضر نیست. اینترمیامی در آمریکا مدتی است جذب مسی را دنبال می‌کند و امروز ادعاهایی مطرح شد که بارسلونا قصد دارد در توافقی پیچیده با این باشگاه آمریکایی امکان دور زدن لالیگا برای جذب مسی را فراهم کند. اما مهم‌ترین گزینه مسی در حال حاضر پیشنهادی است که الهلال عربستان به او ارائه داده است. پیشنهادی نجومی که گفته می‌شود دستمزدی معادل 600 میلیون یورو در هر سال را به او وعده داده است.

1881970

دیدگاه‌ها