کد خبر : 1941236 | 10 خرداد 1402 ساعت 22:44 | 35.1K بازدید | 8 دیدگاه

خداحافظی بوسکتس با پیام‌های گواردیولا و مسی

باشگاه بارسلونا امروز مراسم خداحافظی در نیوکمپ را برای ادای احترام به سرخیو بوسکتس ترتیب داد.

خداحافظی بوسکتس با پیام‌های گواردیولا و مسی

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس بار دیگر توسط باشگاه بارسلونا در نوکمپ و طی مراسم خداحافظی با حضور چند اسطوره از جمله ژاوی هرناندز، کارلس پویول و ویسنته دل‌بوسکه مورد تقدیر قرار گرفت.

بوسکتس به همراه خانواده‌اش وارد نیوکمپ شد. این هافبک یکی از آخرین نفراتی بود که به زمین آمد.

او درباره احساسش برای خداحافظی گفت: "در حال حاضر من آرام هستم. در ابتدای سال تصمیم من کم و بیش روشن بود. در تمرینات، هر روز مربی و هم‌تیمی‌هایم به من شک می‌کردند. من مدیر گروه واتساپ بارسا هستم و حالا باید شخص دیگری آن را قبول کند. قبل از من از آن (جرارد) پیکه بود، اما حالا شخص دیگری باید انتخاب شود."

ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نیز در هنگام خداحافظی بوسکتس در ویدئویی که روی یک پروژکتور پخش شد، گفت: "من می‌خواهم به باشگاه بارسلونا به خاطر شناخت حرفه این بازیکن تبریک بگویم، بازیکنی درخشان با رفتاری بی عیب و نقص. من 100 بازی را با تو تجربه کردم. از شما بسیار سپاسگزارم. به شما احترام می‌گذارم. شما بازیکنی هستید که هر تیمی به آن نیاز دارد."

1882030

پپ گواردیولا ویدئویی را برای تقدیم پیامی به سرخیو بوسکتس که یکی از بازیکنان مورد علاقه او در دوران مربیگری بارسلونا بود، ضبط کرد.

در این ویدیو سرمربی منچسترسیتی گفت: "ما می‌دانیم که این فعالیت از کجا شروع شد. در بالاگوئر، در مانرسا... همان جایی بود که باعث شدی موفق شوم. من روی نیمکت منتظرت می‌مانم، زیرا مربی می‌شوی، حتی اگر تو را شکست دهم، من تو را سخت می‌بوسم."

همچنین لیونل مسی در پیامی جداگانه از بوسکتس تقدیر کرد: "سلام بوسی، از اینکه کنارت نیستم عذرخواهی می‌کنم. در تمام این سال‌ها به باشگاه کمک‌های زیادی کردی. بازی در کنار تو باعث افتخار بود، برای شما و خانواده‌تان بهترین آرزوها را دارم. همان‌طور که می‌دانی دوستت دارم."

دیدگاه‌ها