کد خبر : 1941237 | 10 خرداد 1402 ساعت 22:52 | 14K بازدید | 11 دیدگاه

یحیی یک سال دیگر قرارداد دارد

درویش: باید تمام بانک‌ها را به بازیکنان پاداش بدهیم

مدیرعامل پرسپولیس اولین صحبت‌های خود بعد از قهرمانی را انجام داد.

درویش: باید تمام بانک‌ها را به بازیکنان پاداش بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از پیروزی در دربی و قهرمانی جام حذفی پرسپولیس گفت: امیدوارم این شیرینی به کام همه ملت ما شیرین باشد. همه ملت ایران، معمولا پرسپولیسی هستند. استقلالی‌ها هم از بازی‌ای که دو تیم انجام دادند یقینا خوشحال هستند.

وی در مورد ادامه حضور یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: اول اینکه آقا یحیی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. بعضی مسائل را دوست دارند برای ما حاشیه درست کنند و ذهن هواداران ما را مشوش کنند.

درویش با اشاره به نمایش بیرانوند عنوان کرد: جا دارد از علیرضا بیرانوند تشکر کنم که به بهترین شکل از اولین بازی تا الان بازی کرد.

مدیرعامل قرمزها راجع به جایزه به بازیکنان گفت: پاداش آنها را باید مردم بدهند. اگر ما بخواهیم در حد شایستگی آنها پاداش بدهیم باید تمام بانک‌های ایران را به آنها بدهیم.

به اعضای تیم تبریک می‌گویم، آقای پیروانی و آقای گل‌محمدی که زحمات زیادی کشیدند. ما برای یک پاداش که به بازیکنان بدهیم، سیستم قطع بود، اما آنقدر آقای پیروانی خوب تیم را مدیریت کرد که بازیکنان گفتند اصلا مشکلی نیست و امروز به فکر قهرمانی هستیم و کسی دنبال پاداش نیست.

دیدگاه‌ها