کد خبر : 1941244 | 10 خرداد 1402 ساعت 23:15 | 111.2K بازدید | 45 دیدگاه

این بازیکن تمام نمی‌شود؛

ستاره دربی: عالی عالی عالیشاه!

امید عالیشاه تعویض طلایی پرسپولیس در مسابقه امشب مقابل استقلال بود.

ستاره دربی: عالی عالی عالیشاه!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شمالی سرخپوشان که در اغلب مسابقات این فصل، به خصوص در شروع بازی‌ها بعد از سال جدید، به عنوان جوکر مورد استفاده قرار می‌گرفت، در دربی قبلی ۹۰ دقیقه روی نیمکت بود و این فرصت برای استقلال مهیا شد تا بعد از دریافت گل، حملات مکرری را روی دروازه پرسپولیس تدارک ببیند.

در آن مسابقه اینطور به نظر می‌رسید که اگر بازیکن توپ نگه‌داری مثل امید عالیشاه وارد ترکیب پرسپولیس شود، می‌تواند اوضاع را در نیمه حریف تغییر بدهد، اما یحیی از امید چندان استفاده نمی‌کرد تا همه چیز به آخرین بازی سال موکول بشود.

امید عالیشاه که در این فصل پس از جدایی یورگن لوکادیا و در شرایطی که سرخ‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی جدید بودند، به عنوان مهاجم در ترکیب پرسپولیس بازی کرده بود و بازی‌های پرتلاشی را از خود نشان داده بود، با وجود ناراحتی از نیمکت‌نشینی مکرر، همواره کنار تیم مشغول تمرین بود تا در نهایت زمان درخشش فرا برسد.

1882040

او در مسابقه امشب، یک کاپیتان واقعی و یک بازیکن تعیین‌کننده و تغییردهنده شرایط مسابقه بود. عالیشاه که در این بازی در دقیقه ۸۹ به جای سعید صادقی وارد میدان شد، بدون اشتباه در فضای پشت سر ابوالفضل جلالی بارها و بارها صاحب توپ شد و خط دفاع استقلال را به هم ریخت.

اوج کار امید اما ایستادن پشت ضربه کاشته‌ای در جناح چپ بود تا او با پای راست و در زاویه مخالف گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند؛ آن هم در شرایطی که به نظر جای‌گیری خط دفاعی استقلال و گلر این تیم طوری بود که تنها به اندازه یک حفره و با زدن ضربه به صورت مستقیم این توپ وارد دروازه آبی‌ها می‌شد.

ویدئو: 302369

امید در این لحظه انگار که پشت پنالتی ایستاده باشد، توپ را با پای راست به سمت دروازه سید حسین حسینی شلیک کرد و توپ با سرعتی غیرقابل باور به تور دروازه جنوبی بوسه زد؛ جایی که پرسپولیسی‌ها در انتظار شادی امید و حضور او مقابل این جایگاه بودند و کاپیتان پرسپولیس هم پیراهن خود را درآورد و به یاد گذشته این گل را با هواداران سرخ جشن گرفت.

عالیشاه بعد از گل با همان انرژی به کار خود ادامه داد و خطرناک‌ترین صحنه بازی را تا قبل از سوت پایان روی یک ضربه کاشته مجددا روی دروازه استقلال خلق ‌کرد که این ضربه با واکنش حسینی راهی به دروازه آبی‌ها نیافت.

1882053

عالیشاه حالا دومین جام سال را بالای سر می‌برد؛ در حالی که فصلی دشوار را پشت سر گذاشت، در نهایت همه چیز را به سود خود تمام کرد. چیزی که دوستانش مدام به او می‌گفتند و یادآوری می‌کردند که صبر و تمرین همواره نجات‌بخش و نتیجه‌آور است.

این فصل امید عالیشاه و تاثیری که او در دبل پرسپولیس و متعاقب آن کسب سوپرجام دارد، چیزی نیست که از یاد هواداران پرسپولیس بیرون برود. این بهترین بازی عمر امید عالیشاه بود.

دیدگاه‌ها